1399-02-07 11:16
1102
0
68364
مجمع نمایندگان گلستان در دیدار با شورای هماهنگی بانک های گلستان:

به دنبال سیاسی کاری نیستیم/ سیستم بانکی نیازمند تغییرات اساسی است

مجمع نمایندگان استان گلستان در دیدار با شورای هماهنگی بانک های استان گلستان بر جهادی بودن پیگیری های خود و دوری از سیاسیکاری این مجمع تاکید کردند.

به گزارش گلستان ما، روز گذشته مجمع نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با شورای هماهنگی بانک های استان گلستان دیدار کردند.
در این نشست باقریان رییس شورای هماهنگی بانک های استان ضمن ارائه گزارش عملکرد از روند اعتبارات بانکی استان، از میزان ارائه تسهیلات بانکها و سود تسهیلات بانکی نکاتی را بیان کرد. 

مجمع منتخبین استان هم با اشاره به پایین بودن شاخصه های جذب سرمایه و اعتبارات استان، بر اینکه انتظار داریم با هم افزایی این شورا و دیگر دستگاههای اقتصادی، جذب سرمایه و اعتبارات استان بصورت چشمگیر سیر صعودی پیدا کند؛ تاکید کردند.

نمایندگان استان گلستان با ادغام به اینکه به هیچ عنوان دنبال سیاسی کاری نبوده؛ بلکه با رویکردی انقلابی و جهادی، دغدغه اصلی خود را ساماندهی معیشت مردم و اشتغالزایی جوانان در استان می دانیم؛ تاکید کردند.

اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه باید فضای ورود سرمایه گذاران را در استان مهیا کنیم؛ محقق شدن این امر را مستلزم اقدامات و تغییرات اساسی درون شبکه ای در سطح استان و ارائه راهکار از استان به شبکه بانکی کشور، دانستند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.