1400-09-05 17:20
900
0
77269
وزیر اقتصاد در جلسه شورای اداری گلستان:

اقتصاد را به مردم و متخصصان می سپاریم / احیای شورای فقهی در اقتصاد کشور

خاندوزی گفت: نباید صدای ورشکستگی و ناامیدی از مدیران ارشد استان بلند شود و ما آمدیم طرح نو براندازیم و اقتصاد را به مردم و نخبگان بسپاریم.

به گزارش گلستان ما؛ سید احسان خاندوزی عصر امروز در  شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: عملکرد گذشته نشان می دهد می توانیم عملکرد بسیار بهتری از وضعیت فعلی را داریم‌.

وزیر اقتصاد ادامه داد: اگر ۱۵ تا ۲۰ درصد عملکرد آندم ها دچار اختلال شود وارد مرحله فلج می شویم و در اداره اقتصاد یک شکور نیز اینگونه است و وقتی نه ۲۰ درصد بلکه از ۸۰ درصد ظرفیت اقتصادی خود را محروم می کنیم حتما به یک نظام اداری فلج نزدیک می شویم.

خاندوزی بیان کرد: اگر می خواهیم از ۵ آذر درس بگیریم و دستاوردی برای کشور داشته باشد این است که بسیج نسبت به ملاحظات جنگ های متعارف این ظرفیت را برای کشور داشت و از ظرفیت های مختلف پای کار آوردند.

وی گفت: اگر می خواهیم در حوزه اقتصادی نیز یک تحول را شاهد باشیم چاره ای نداریم که درب ها را باز کنیم و دست ها را دراز کنیم و ظرفیت های فکری و نخبگانی و مشورتی را به کارگیری کنیم.
وزیر اقتصاد تاکید کرد: از جمع مدیر اصلی استان نباید صدای یاس و ورشکستگی خارج شود و باید بیان کنیم که آمدیم به طرح نو براندازیم و به دنبال آن هستیم که کارکردها را به مردم و متخصصان بسپاریم.

خاندوزی بیان کرد: احیای شورای فقهی که مطرح شد بنا است به زودی احیا شود و بنا است در حوزه های غیرقانونی مثل حوزه بقیه ای و غیره از این ظرفیت استفاده می کنیم.

در این جلسه  امانقلیچ شادمهر، نماینده مردم گنبد کاووس عنوان کرده بود که گلستان یک استان سرمایه ستیز است و فعالان اقتصادی با آبرو زندگی می کنند و گرنه باید اعلام ورشکستگی کنند..
.
این نماینده استان گلستان تاکید کرده بود ‌که اگر قانون ورشکستگی اجرا می شد هیچ کارخانه در استان سرپا نخواهد بود‌.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.