1401-02-10 07:20
343
0
79787

قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گلستان فعال شد

قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه استان گلستان فعال شد.

به گزارش گلستان ما، در اجرای برنامه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز اولین جلسه "قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه استان گلستان" با حضور جناب آقای سیدعلی مهاجر معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین رئیس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان، دبیر کمیسیون و سایر اعضای مرتبط برگزار گردید.

یکایک اعضا ضمن ارائه اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه در گروه کالای لوازم یدکی خودرو شامل باتری ماشین و کمک فنر ماشین و ارائه برنامه های آتی، تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ و مصوب گردید.

معاون استاندار و جانشین رئیس کمیسیون استان اظهار کرد: تمامی کالاهای مشمول طرح باید مطابق بند 3 دستورالعمل اجرایی ثبت شناسنامه، اخذ و نصب شناسه کالا داشته باشند.

وی افزود: در مرحله اول طرح چهارگانه برخورد و جمع آوری گروه کالای پوشاک، لوازم خانگی، محصولات دخانی و کالاهای سلامت محور اجرا و عملی می شود.

سیدعلی مهاجر خاطرنشان کرد: در مرحله دوم لوازم یدکی فنر ماشین و باتری ماشین در دستور کار می باشد.

وی بیان کرد: طی این جلسه مقرر شد، آموزش و آگاهی های لازم به تولید کنندگان و پخش کنندگان محصولات لوازم یدکی صورت گیردو گشت مشترک در سطح بازار اجرا شود و نتایج آن از طیق صدا و سیما منعکس گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.