1401-04-23 15:01
431
0
80800
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

۴۲ هزار گروه‌ جهادی در کشور فعالیت دارد/ احیای ۱۰۰۰ واحد صنایع خرد و کوچک

سردار زهرایی گفت: ۴۲ هزار گروه‌ جهادی در سطح کشور در سامانه اطلس جهادی ثبت شده است که سه هزار و ۲۰۰ مورد آن در استان گلستان فعالیت دارد.

به گزارش گلستان ما؛ سردار زهرایی عصر امروز در ستاد پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مسلح به یک نیروی پرتوان به نام مردم است، قائم این حرکت در انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب و قاعده حرکت در انقلاب اسلامی مردم عزیز هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: گروه‌های جهادی رویکرد امام و امت را دارند و منعکس کننده مسائل مردم به ولی امر مسلمین است.

زهرایی تاکید کرد: هر کسی که دل در گروی انقلاب است بسیجی است و بسیج پاره تن مردم است و باید تلاش کنیم که مردم سالاری را در جامعه تقویت کنیم.

وی افزود: ۴۰ هزار واحد مسکونی  محرومان در سطح کشور  در ۵ سال آینده به بهره برداری می رسد که تاکنون ۵ هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسیده 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یک هزار واحد صنایع خرد و کوچک در کشور به همت بسیج احیا می شود ، مصوبه بسیج سازندگی پنجاه هزار پنل خورشیدی است که ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

سردار زهرایی ابراز داشت: ۱۰ هزار صندوق قرض  الحسنه توسط بسیج در سطح کشور راه اندازی می‌شود که برای هر صندوق ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ۴۲ هزار گروه‌ جهادی در سطح کشور در سامانه اطلس جهادی ثبت شده است که سه هزار و ۲۰۰ مورد آن در استان گلستان فعالیت دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.