1401-06-15 11:16
536
0
81518
مدیرکل کمیته امداد گلستان مطرح کرد

پیش‌بینی کمک ۱۲ میلیاردتومانی گلستانی‌ها در شورعاطفه‌ها/ بیش از ۱۶ هزار دانش آموز نیازمند گلستانی چشم انتظار کمک خیرین

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: امسال پیش‌بینی ما این است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده بیش از ۱۲ میلیارد تومان در شور عاطفه ها از طریق مردم خیر جمع آوری کنیم.

 عیسی بابایی در گفتگو با گلستان ما گفت: از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر زمان برگزاری  شور عاطفه ها و کمک به دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: در سال گذشته مردم خیر استان گلستان در شور عاطفه ها بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان کم بضاعت استان کمک کردند و امسال پیش‌بینی ما این است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده بیش از ۱۲ میلیارد تومان در  شور عاطفه ها از طریق مردم خیر  جمع آوری کنیم.

بابایی بیان کرد: در این راستا نزدیک به ۶۰ پایگاه در میادین اصلی شهر ها راه اندازی کردیم و همچنین ۳۶۰ مرکز نیکوکاری و 20 دفتر کمیته امداد آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم هستند.

وی افزود: همچون روال سال‌های گذشته زنگ عاطفه ها در سطح استان به صورت نمادین در هفته اول مهرماه نواخته خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: در کل استان ۸۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که ما در استان ۱۵۵ هزار نفر را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

بابایی افزود: همچنین در سطح استان ۱۶ هزار هزار ۲۰۰ دانش آموز از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند و کل دانشجویان و طلاب تحت حمایت این مجموعه نیز به بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر می رسد.

وی گفت: امسال شعار محوری شور عاطفه ها "پوشش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان" در نظر گرفته شده و  هدف اصلی از این مراسم کمک هزینه تحصیلی و تامین ملزومات آموزشی و پوشاک دانش آموزان تحت حمایت با اولویت مناطق محروم است.

این مقام مسئول بیان کرد: خیرین و مردم نیک اندیش گلستان می‌توانند با مراجعه به سایت امداد به نشانیEmba.ir یا واریز وجه به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و یا کد دستوری #۱*۰۱۷*۸۸۷۷* اقدام کنند.

  انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.