1401-07-10 12:34
440
0
81731
امام جمعه اهل سنت آزادشهر:

هر انسان عاقلی متوجه می‌شود آتش کشیدن مسجد دسیسه دشمن است/ نباید قومیت‌ها باعث دشمنی شود

امام جمعه اهل سنت آزادشهر گفت: اینکه افرادی تحت عنوان اعتراض مسجد را آتش بکشند هر انسان عاقلی متوجه می‌شود این دسیسه دشمن است و لذا باید هوشیار باشیم و نباید قومیت‌ها باعث دشمنی شود‌.


به گزارش گلستان ما؛ نعمت الله مشعوف صبح امروز در اجتماع بزرگ حافظان وحدت و امنیت اظهار کرد: بارها و بارها مقام معظم رهبری تاکید کردند شیعه و سنی با هم یکی هستند و هر سنی که به مقدسات توهین کند سنی انگلیسی است و بالعکس شیعه ای که به اهل‌سنت توهین کند شیعه انگلیسی و غربی است.
 

امام جمعه اهل سنت آزادشهر  ادامه داد: اگر به مقدسات هم احترام بگذاریم قطعا با یکدیگر به اختلاف نمی رسیم میزان مشارکت و وحدت  ما بیشتر از گذشته خواهد شد.

معشوف بیان کرد: بین مسلمانان ویژگی ها و اشتراکات زیادی وجود دارد ما همه به یک قبله نماز می خوانیم، قرآن،  پیامبر(ص) و اهل البیت(ع) را دوست داریم و همه ما اینها را قبول داریم و جزو مشترکات ما مسلمانان به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: به همه ملت ایران و اقوام مختلف توصیه دارم که دشمن به حربه های مختلف بین شیعه و سنی جنگ ایجاد کند و انسان هوشیار باید بداند که اینها دشمنان اسلام و نظام هستند.

امام جمعه اهل سنت آزادشهر  تاکید کرد: اعتراضات مسالمت آمیز در همه کشورها رواج دارد و اینکه افرادی تحت عنوان اعتراض مسجد را آتش بکشند هر انسان عاقلی متوجه می‌شود این دسیسه دشمن است و لذا باید هوشیار باشیم و نباید قومیت‌ها باعث دشمنی شود‌.

معشوف خاطرنشان کرد: باید برای امنیت کشور تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنند و مسئولان ما باید فرق بین انسان‌هایی که دنبال آشوب بودند و فردی که دنبال اعتراض مسالمت آمیز بوده را تفاوت قائل باشند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.