1399-09-29 11:23
612
0
72147

هدر رفت بیت المال در سایه غفلت

در سایه غفلت مسئولین، شاهد از بین رفتن نزدیک به ۴۰ کیسه سیمان در پروژه ای در شهرستان کلاله هستیم.

به گزارش گلستان ما، اگر همانطور که برای خرید یک وسیله برای خودمان به خصوص با پول خودمان خیلی حساس هستیم و دقت می کنیم و تمام تلاش خود را برای سالم نگاه داشتن آن وسیله به کار می بریم، حفظ اموالی که مربوط به دیگران است یا به بیت المال هم هست، به همین میزان حساسیت دارد.

نکته جالب در این جریان این است که اگر ما در نگهداری مال کسی دیگر سهل انگاری کرده باشیم و این سهل انگاری مشخص و آشکار باشد، آن فرد می تواند در محاکم قضایی از ما شکایت کند و خسارت بگیرد، این امر در اموال بیت المال نیز به همین شکل در قانون تعریف شده ولی مشخص نیست که چرا برخورد با اسراف کنندگان بیت المال به فراموشی سپرده شده است.

احمال در برخورد با اسراف کنندگان اموال بیت المال به شکلی است که امروزه به راحتی برخی اسراف می کنند و به قولی ککشان هم نمی گزد!

در همین راستا بعد از روستای صالح آباد شاهد احداث پلی هستیم که متاسفانه در کنار آن نزدیک به ۴۰ پاکت سیمان ساختمانی زیر باران تبدیل به سنگ شده است.

برخی از اهالی روستا نیز از مسئولین این پروژه گلایه کرده و می گویند: همین اتفاقات در این وضعیت اقتصادی کشور است که موجب می شود اموال بیت المال در کنار یک پروژه این گونه تخریب شود و پروژه بعدی ما که چند کیلومتر آن طرف تر است و آنهم یک پل می باشد، به همان شکل تخریب شده باقی بماند.

خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

  • منبع خبر : راه اترک

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.