1399-02-30 12:24
1133
0
68702
مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه نینوا گلستان:

مشارکت عشایر در شرایط بحران کرونایی قابل تحسین بود/ عشایر می توانند کشور را در تولید گوشت قرمز خودکفا کنند

سرهنگ پاسدار یحیی اسلام نژاد گفت: مشارکت عشایر در بحران کرونایی و کمک های مومنانه قابل تحسین بود.

به گزارش گلستان ما، مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: بسیج بر اساس رسالت و ماموریتی که دارد در تمام صحنه های انقلاب حضور دارد و بر اساس شرایط موجود جامعه انجام وظیفه می کند.

 وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هیچکس شک ندارد که عشایر در راه اسلام و وطن اسلامی فداکاری کرده اند؛ گفت: عشایر غیور و شجاع ما حافظ مرزهای انقلاب و میهن اسلامی هستند.

سرهنگ پاسدار یحیی اسلام نژاد یکی از شاخصه های مهم دیگر عشایر، تولید کنندگی دانست و گفت:عشایر در عرصه تولید نقش اساسی ایفا می کنند و تولید صنایع دستی و فراورده های دامی از جمله اقدامات موثر آنها می باشد

 وی با اشاره به شعار سال، نقش عشایر را در جهت تحقق  جهش تولید مهم دانست و گفت: با کمک عشایر، همکاری و تعامل ادارت و نهادهای مسئول و بسیج، درصد هستیم تا در طرح همگام با عشایر بتوانیم طی ۴ سال در حوزه گوشت قرمز کشور را خودکفا کنیم و صادر کننده آن باشیم.

 وی در پایان گفت: عشایر استان گلستان در شرایط سخت ویروس کرونا هم در مقابله با این ویروس و هم در رزمایش کمک مومنانه مشارکت خوبی داشتند و الحمدلله کمترین ابتلا و الودگی را در موضوع ویروس کرونا، عشایر داشتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.