1399-04-24 15:44
1511
0
69409
رئیس بیمارستان کلاله خبر داد؛

مرگ 20 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در شهرستان کلاله

دکتر بابک عرب گفت: طی 24 روز گذشته، 20 نفر ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان کلاله جان باختند.

به گزارش گلستان ما، دکتر بایک عرب،  رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طی 24 روز گذشته، 20 نفر ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان کلاله جان باختند؛ اظهار داشت: آمار بیماران کووید 19 بستری در این بیمارستان رکورد زد.

وی با ابراز نگرانی از شرایط امروز جامعه تصریح کرد: هم اکنون بیش از "60 بیمار کرونایی" در رده های مختلف سنی در بیمارستان رسول اکرم (ص)بستری هستنند که این آمار طی شش ماه گذشته در شهرستان بی سابقه است.

دکتر عرب گفت: با این شرایط بحرانی، چرا برخی هنوز مهمانی  های شبانه دارند؛ علیرغم هشدارهای ستاد مقابله با کرونا مراسم عروسی و سوگواری را با اجتماع برگزار می کنند؟.

رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص)کلاله که مسئولیت بیمارستان شهدای گنبد را نیز بر عهده دارد؛ اظهار داشت: باید همه بپذیریم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تا پایان کرونا یک الگوی زیستی واجب است.

وی گفت: کاهش توانایی درمانگران به یقین آسیب جدیبه سلامت افراد جامعه است؛ لذا سعی کنیم در خانه بمانیم را تقویت کنیم، ماسک بزنیم و در اجتماعات کمتر خضور یابیم.

دکتر عرب نکته مهمی را نیز متذکر شد: متولیان سالن ها و محل اجتماعات مردم هر از گاهی درب و پنجره ها را برای تهویه هوای محیط باز کنند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.