1401-05-24 14:18
291
0
81203
مدیربنادر و دریانوردی گلستان:

لایروبی نخستین کانال خلیج گرگان در شهریور سال 1402 به اتمام می‌رسد

مدیربنادر و دریانوردی گلستان گفت: طبق برنامه تعیین شده تا اوایل شهریور 1402 لایروبی کانال آشوراده به پایان می‌رسد، ابراز داشت: لایروبی دو کانال دیگر براساس نظر محیط زیست پس از این زمان آغاز می شود.

به گزارش گلستان ما؛ الله یار اسعدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشکیل قرارگاه خبری در آستانه هفته دولت کاری نو و ارزشمند است که باید از بانیان آن قدردانی کرد.

مدیربنادر و دریانوردی گلستان  ادامه داد: موضوع علاج‌بخشی خلیج_گرگان موضوعی ملی و فرااستانی است، کاری که برای نجات خلیج گرگان در دولت سیزدهم آغاز شده است همان پیشنهادات سازمان بنادر در سال ۹۳ و ۹۴ است که متاسفانه آن زمان مورد توجه قرار نگرفت.

اسعدی یادآور شد: درسفر رئیسی و حضور ۲ تا ۳ ساعته رئیس‌جمهور در خلیج گرگان، دستورات ویژه برای علاج‌بخشی خلیج صادر شد و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هم پیش‌بینی شد.

وی خاطرنشان کرد: از اردیبهشت ماه امسال به صورت عملیاتی کار لایروبی خلیج با احداث ۴ دایک برای دپوی گل‌ولای آغاز شد. ۴۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات در خلیج گرگان مشغول به کار است. دوهفته قبل یک دستگاه کاترساکشن وارد خلیج شده و تا هفته آینده دو دستگاه کاترساکشن دیگر وارد منطقه می‌شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه طبق برنامه تعیین شده تا اوایل شهریور 1402 لایروبی کانال آشوراده به پایان می‌رسد، ابراز داشت: لایروبی دو کانال دیگر براساس نظر محیط زیست پس از این زمان آغاز می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.