1399-02-01 14:18
773
0
68277
مدیرکل صدا و سیمای گلستان در دیدار با فرماندار گالیکش:

صدا و سیما نقش بی بدیل در توسعه شهرستان ها دارد

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: وظیفه رسانه انعکاس صحیح ظرفیت و مشکلات بدون تحریف است و جایگاه بزرگ صدا و سیما می‌تواند به پیشرفت استان خصوصا در جذب سرمایه و توسعه در زمینه گردشگری کمک کند.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان گالیکش با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل صداوسیما در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان های استان افزود: اولویت های رسانه استانی استفاده از همه فرصت ها و ظرفیت ها برای معرفی توانمندی ها و استعدادهای جای جای استان با رویکرد امید آفرینی و نشاط است.

منتظر حجت اظهار داشت: وظیفه رسانه انعکاس صحیح ظرفیت و مشکلات بدون تحریف است و جایگاه بزرگ صدا و سیما می‌تواند به پیشرفت استان خصوصا در جذب سرمایه و توسعه در زمینه گردشگری کمک کند.

وی اجرای برنامه آبادی در شبکه گلستان در روستاهای استان را فرصت مناسبی برای انعکاس فرهنگ، آداب و سنت های روستایی، مسائل و مشکلات موجود و خدمات صورت گرفته توسط دولت ها در عرصه های مختلف عنوان کرد.

مدیرکل مرکز در ادامه بر آمادگی کامل صدا و سیما برای بیان بیش از پیش ظرفیتها، استعدادها و توانمندی های این شهرستان در حوزه های مختلف تأکید و تصریح کرد: صدا و سیمای گلستان تلاش می کند تا با برنامه سازی، توانمندی های این شهرستان را در همه زمینه ها معرفی نماید.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان گالیکش ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل صدا و سیما با اشاره به این که صدا و سیما نقش اساسی در تحقق امید اجتماعی دارد، یادآور شد: صدا و سیما نقش کلیدی در راهبرد‌های توسعه استان دارد.‎

میرزایی اظهار داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی با نشانه گرفتن فرهنگ و جوانان ما سعی در ایجاد اختلال و ترویج فرهنگ غرب در جامعه دارد و نقش صدا و سیما در چنین اوضاعی برای پیشگیری و مقابله با این موضوع کاملا روشن است.

وی گفت: صدا و سیما حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان است و به خوبی می‌تواند مطالبه‌های مردمی را به مسوولان منتقل کند.
فرماندر گالیکش در پایان معرفی جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌ها و انعکاس تلاش صنعتگران این شهرستان در سال جهش تولید را در برنامه‌های صدا و سیما خواستار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.