1399-04-12 12:03
1412
0
69244
نماینده گرگانی مردم تهران:

شبکه سازی گلستانی های مقیم تهران برای بهره مندی از توانایی های آنها، امری ضروری است

نماینده گرگانی مردم تهران گفت: شبکه سازی اجتماعات گلستانیها و تنظیم سازو کارهای مناسب برای تهیه بانک اطلاعاتی از نیروهای فعال در دستگاههای دولتی، تعاونی و خصوصی و شناسایی ظرفیتهای آن امری ضروری است.

به گزارش گلستان ما: جوادی بالاجاده، مدیر سامانه اطلاع رسانی سورم سرا گلستان در دیدار با دکتر احسان خاندوزی، نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، حضور چند گلستانی در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران را ظرفیت بسیار بالای سیاسی برای استان گلستان دانست و گفت: دکتر خاندوزی، دکتر دهنوی و دکتر نادران منتخبین گلستانی از سوی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، علاوه بر افتخارات ملی گلستانیها در سطح ملی، ظرفیت بسیار مفید برای کمک دهی به نمایندگان استان گلستان در جهت توسعه همه جانبه و توجه به ظرفیتها و پتانسیل های بالقوه استان و رفع کمبودها و نیازمندی های زیر ساختی در حوزه های مختلف است.

وی در ادامه به ظرفیت بالای گلستانی های مقیم تهران و ضرورت نظام دهی و شناسایی همه پتانسیلهای موجود گلستانی در تصمیم سازیها، مشارکت اجتماعی و سیاسی پرداخت و افزود: جمع کثیر دهها هزار نفری گلستانیهای مقیم تهران که بر حسب شرایط اجتماعی کمبودهای منابع اشتغال و اقتصاد  در استان گلستان در کلان شهر تهران استقرار یافتند که این اجتماعات  از همه قومیتها و سلایق سیاسی و اجتماعی است؛ ظرفیت بسیار بالا و مفیدی  است که در طول این سالها کمتر به این ظرفیت توجه شده است.
 
وی گفت: شناسایی نیروها، ایجاد شبکه های قوی اجتماعی و حلقه های وحدت آمیز و وفاق انگیز می تواند منشا بسیاری از تحولات و حرکتهای توسعه ای برای استان گلستان باشد.

جوادی در ادامه به ظرفیت تشکلهای مذهبی، فرهنگی، اجتماعات قومیتی و منطقه ای غیر متمرکز گلستانیهای مقیم تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این تشکلها در قالب هیتهای مذهبی فعالیت دارند و انسجام بخشی و تمرکز آنان در اجتماعات عمومی در طول سال، امری ضروری است.

در ادامه نشست دکتر احسان خاندوزی نماینده مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن ابراز خشنودی از تعاملات بسیار خوب گلستانیهای مقیم تهران و ارتباط با منتخبین خود در مجلس شورای اسلامی به ضرورت شبکه سازی اجتماعات گلستانیها و تنظیم سازو کارهای مناسب برای تهیه بانک اطلاعاتی از نیروهای فعال در دستگاههای دولتی، تعاونی و خصوصی و شناسایی ظرفیتهای آن پرداخت و گفت: پشتوانه مدیریت در کشور، نیروهای توانمند، کارآمد و توانای جامعه هستند که به خوبی و با برنامه باید شناسایی و در ظرفیتهای مناسب از آنها بهره مند شد.

وی به اثر بخشی اجتماعات گلستانی مقیم تهران در جهت همسویی و تلاش برای توسعه همه جانبه استان در کنار مدیران استانی و نمایندگان استان به عنوان بازوان مشورتی در حوزه های مختلف مدیریتی اشاره کرد و افزود: تعامل و ارتباطات مستمر اجتماعات می تواند نقش مفیدی در توسعه داشته باشد.

خاندوزی در بخشی از این گفتگو از خدمات و زحمات ارزشمندی پیشینیان و بزرگان در ایجاد تشکلهای دینی و مذهبی، هیاتها و اجتماعات در طول سالها در تهران و مناطق مختلف راه اندازی و شکل دهی شده کردند؛ تقدیر و تشکر کرد و آنرا ظرفیت بسیار خوب برای کمک دهی به مدیران استانی دانست.

نماینده تهران در پایان به برنامه ریزی منتخبین گلستانی در مجلس شورای اسلامی به  برگزاری نشستهای هم اندیشی با گروههای مختلف گلستانی در طول مدت نمایندگی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.