1401-06-23 07:49
396
0
81524
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی:

روزی باشکوه‌تر از ۵ آذر برای گرگان نیست

منتظری گفت: باید تلاش کنیم هر سال که با ۵ آذر نزدیک می‌شویم شاهد شکوه و عظمت و حماسه آفرینی بیشتر این رخداد در تاریخ معاصر خود باشیم.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری، نماینده  مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص روز گرگان و حواشی به وجود آمده در فضای مجازی گفت: معمولا در تاریخ هر کشوری رخدادهایی را شاهد هستیم که مرجع هستند و مرکز ثقل تاریخ کشور و استان محسوب می‌شوند.

نماینده  مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای نامگذاری به روزهایی تکیه کنیم که وقتی تبیین و تشریح می‌شود در آن رخدادهای جریان‌ساز شکل گرفته باشد و مردم به آن افتخار کنند.

منتظری بیان کرد:در تاریخ انقلاب اسلامی و در استان گلستان شاهد رخدادهایی بودیم که مهمترین آن سالروز شهادت قیام مردم گرگان در ۵ آذر است.

وی افزود: چنین روزی این ظرفیت را داشت که به عنوان روز گرگان نامگذاری شود چرا که تداعی کننده ایثار، فداکاری، مردانگی، غیرت و دلاوریهای و احساس مسئولیت اجتماعی چهره‌هایی از این دیار است.

این مقام مسئول بیان کرد: هر وقت نسل آینده این رخداد را بشنوند و این حوادث را ببیند به آن افتخار می‌کنند و به آن می‌بالند لذا در نشست‌های کارشناسی شورای فرهنگ عمومی در بین گزینه‌هایی مختلفی که مطرح بود به دور از هر گونه تعصب با یک نگاه کارشناسی روز ۵ آذر به عنوان روز گرگان مصوب شد و در شورای فرهنگ عمومی نیز به تصویب رسیده است.

منتظری تاکید کرد: باید تلاش کنیم هر سال که با ۵ آذر نزدیک می‌شویم شاهد شکوه و عظمت و حماسه آفرینی بیشتر این رخداد در تاریخ معاصر خود باشیم.

وی ابراز داشت: امید داریم در مسیر شهدای عزت بخش که شکوه و افتخارات ما از شهدا است راه شهدا را ادامه دهیم و در این روز به خود ببالیم که روز گرگان به نام کسانی رقم خورده که همه هستی خود گذشتند تا ایران بماند و اسلام عزیز سربلند باشد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.