1399-01-27 12:10
1217
0
68204
پزشک معتمد و رابط 4030 در گلستان:

روزه داری باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود+ فیلم

ناصر باقری گفت: با کاهش میزان کالری بدن در ماه مبارک رمضان، سیستم ایمنی بدن با تولید گلبول سفید در مقابل بیماری ها تقویت می شود.

به گزارش گلستان ما، پزشک معتمد و رابط 4030 در استان گلستان درخصوص کرونا و روزه داری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به توصیه اساتید و متخصصان علم پزشکی، گرفتن روزه برای کسانی که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند امکان پذیر نیست؛ زیرا این افراد باید برای جلوگیری از آسیب به بدن، دارو و مایعات استفاده کنند.

وی افزود: براساس بررسی های انجام شده توسط متخصصان، کسانی هم که از بیماری کرونا بهبود یافته اند توصیه می شود تا چندین هفته از گرفتن روزه خودداری کنند.

ناصر باقری تاکید کرد: اما کسانی که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم نمی کنند و از نظر جسمی بیماری خاصی همچون دیابت، مشکلات حاد تنفسی و مشکلات قلبی ندارند، باید روزه بگیرند چرا که با گرفتن روزه و به تبع آن با کاهش کالری بدن، سیستم ایمنی بدن انسان در برابر بیماری ها تقویت می شود.

وی در پایان توصیه کرد: کسانی که دارای بیماری های یاد شده هستند و تمایل به روزه داری دارند؛ قبل از هرگونه اقدامی از  پزشکان متخصص خود مشاوره دریافت کنند.


انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.