1399-05-28 11:37
992
0
69945

رقابت نزدیک به ۷ هزار داوطلب کنکوری در گنبد

رئیس اداره سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: آزمون کنکور با رعایت پروتکلهای بهداشتی از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا روز شنبه اول شهریور ماه به مدت ۴ روز با شرکت ۶۹۱۵ نفر داوطلب برگزار می شود که ۴۰۵۷ نفر از داوطلبان خانم و ۲۸۵۷ نفر آقا هستند.

به گزارش گلستان ما، رئیس اداره سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه کمیته آزمون سراسری این شهرستان که صبح امروز برگزار شد؛ گفت: این آزمون در ۷ مرکز دانشگاهی و ۵  مرکز آموزشی شهرستان گنبدکاووس شامل دانشگاه گنبد، آزاد اسلامی، پیام نور،  دانشگاه شمس، آموزشکده کوثر و موسسه غیرانتفاعی شرق گلستان، علمی کاربردی یک و مدارس تیزهوشان، بقیه الله، صدیقه کبری، بصیرت و فرزانگان برگزار می شود. 

حنیفه عصمتی تصریح کرد: این آزمون با رعایت پروتکلهای بهداشتی از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا روز شنبه اول شهریور ماه به مدت ۴ روز با شرکت ۶۹۱۵ نفر داوطلب برگزار می شود که ۴۰۵۷ نفر از داوطلبان خانم و ۲۸۵۷ نفر آقا هستند. 

وی همچنین افزود: نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در محلهای برگزاری آزمون استقرار خواهند یافت. 

عصمتی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن در تمامی حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی که در نظام آموزشی ما هم  بی تاثیر نبوده است؛ برابر توافق بعمل آمده وزارت خانه های  بهداشت و علوم ، دستور العمل های بهداشتی با هماهنگی با موسسات و دانشگاهها و مراکز آموزشی مجری برگزاری آزمون ابلاغ شده است تا براساس آن با نظارت و دقت بیشتری آزمون را برگزار نمایند.

وی افزود: تندرستی و سلامتی فرزندان یکی از نگرانی های همه ی مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی می باشد؛ ابتدا قرار بود که کنکور در اواخر شهریور ماه برگزار گردد که با توجه به حرکت به سمت فصل پاییز و احتمال همزمانی بیماری کووید ۱۹ با آنفلونزا ممکن بود گرفتاری را دو چندان نماید؛ لذا سازمان سنجش ۳ روز را به برگزاری کنکور اختصاص داده که در روز چهارشنبه ۲۹مرداد گروه ازمایشی هنر،  گروه آزمایشی ریاضی و انسانی پنجشنبه ۳۰ مرداد، گروه آزمایشی تجربی روز جمعه ۳۱ مرداد و گروه زبان خارجه روز شنبه اول شهریور ماه به رقابت خواهند پرداخت. 

ستاریان دبیر کمیته برگزاری آزمون  شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: داوطلبان با ماسک سه لایه وارد محل آزمون خواهند شد و برای داوطلبانی که دوره نقاهت کرونا را گذرانده اند مکان خاص در محل آزمون در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.