1399-08-30 22:05
736
0
71676
در جوابیه به کانال های تلگرامی مطرح شد؛

تشکیل ۱۲ فقره پرونده قطع غیرمجاز درختان حومه توران فارس رامیان

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان رامیان: تعداد 12 فقره پرونده ماده 42 قطع درختان جنگلی و ماده 48 حمل غیر مجاز چوب آلات جنگلی در منطقه توران فارس رامیان تشکیل و به مرجع قضایی ارسال گردید که در حال رسیدگی است.

به گزارش گلستان ما، پیرو فیلمی مبنی بر قلع و قمع درختان جنگلی محدوده زیر خط گاز، حومه توران فارس، جنگل دلند که در فضای مجازی در خال منتشر بود؛ یداله رجبلو رییس اداره منابع طبیعی شهرستان رامیان جوابیه به کانال های تلگرامی ارسال کرد.

متن این جوابیه به شرح ذیل است:

ضمن تشکر از مردم عزیز و همیاران طبیعت و اصحاب رسانه که همواره ما را در امر حفاظت و صیانت از انفال و منابع طبیعی یاری می رسانند به استحضار می رسانم که با تلاش شبانه روزی همکاران حفاظت و همکاری نیروی انتظامی و حمایت دستگاه قضایی در منطقه یاد شده اقدامات زیر انجام شده است.

تعداد 12 فقره پرونده ماده 42 قطع درختان جنگلی و ماده 48 حمل غیر مجاز چوب آلات جنگلی در منطقه مذکور تشکیل و به مرجع قضایی ارسال گردیده که در حال رسیدگی می باشند.

این اقدامات در طی یک سال گذشته انجام شده، که به همه پرونده ها رسیدگی شده و اخیرا هم یک پرونده در حال رسیدگی می باشد.

لذا از همه مردم عزیز تقاضا دارم هرگونه تخلف و تعرض به جنگل را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اطلاع و یا با شماره 1504تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.