1401-04-23 09:25
460
0
80792
سردار زهرایی در گرگان:

بسیج گام دوم انقلاب، بسیج همه مردم است

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج گام دوم انقلاب بسیج همه مردم است و چتر بسیج برای همه اقشار بسیج گسترده می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ سردار زهرایی در نشست صمیمی با سرگروه های جهادی بسیج سازندگی و اقشار بسیج سپاه نینوا اظهار کرد: بی‌تفاوت‌ها باعث شدند که صحنه کربلا رقم بخورد، دشمن دشمنی می‌کند و اگر در درون کشور بی‌تفاوت نباشیم قطعا ورق به سمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برمی‌گردد‌.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور به سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج اشاره کرد و گفت: در طول ۱۰ سال آینده بسیج در این ریل حرکت می‌کند‌.

زهرایی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی پنج گام اساسی را باید بردارد که دو گام وقوع انقلاب و استقرار نظام سیاسی را برداشته است و این دو گام در گام نخست انقلاب و چهل ساله اول برداشته شده است.

وی افزود:  مقام معظم رهبری بیان کردند سه گام باید در چهل ساله دوم باید رقم بخورد و نخستین آن دولت سازی اسلامی است و نخستین گامی است که در درون آن قرار داریم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جامعه سازی اسلامی و تمدن نوین اسلامی از دیگر گام‌هایی است که باید برداریم، اتفاقاتی که در یمن و سوریه و غیره رقم می‌خورد رگه‌هایی از دولت‌سازی اسلامی است.

زهرایی تاکید کرد: اگر دولت در مدار و ریل انقلاب بنا شده بود دیگر مقام معظم رهبری از دولت‌سازی اسلامی سخن نمی‌گفتند، وزارت کشاورزی را انگلیسی‌ها بنا کردند و قصد اصلی آنها  ایجاد ساختار برای رکود کشاورزی بود و لذا باید ریل گذشته تغییر کند و اگر این ریل اصلاح نشود هرچه بر سیاست‌های غرب حرکت کنیم کشاورزی را زودتر به سمت رکود می‌کشانیم.

وی گفت:  مردم انتظار دارند دولت سازی اسلامی را دولت سیزدهم رقم بزند، معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری سازو کارهای اجتماعی را در کنار دولت‌ها قرار دادند تا بار انقلاب بر زمین نماند و فرصت‌ها را از دست ندهیم.

زهرایی ابراز داشت: بسیج محدود یک جغرافیا نیست و بسیج تشکیلات انقلاب است و بنا است خلائی را پر کند که نظام اداری در کوتاه مدت نمی‌تواند آن را پر کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج گام دوم انقلاب بسیج همه مردم است و چتر بسیج برای همه اقشار بسیج گسترده می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.