1401-05-01 11:17
376
0
80897
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان عنوان کرد

اوج گیری کرونا در موج هفتم/ شهرهای گلستان رنگ باخت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر علی آباد، کردکوی، کلاله، گرگان مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در وضعیت نارنجی و بندرترکمن تنها شهر قرمز ما در طول چهار ماه اخیر است.

به گزارش گلستان ما؛ سعید گل‌فیروزی ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: اتفاق خیلی مهمی که در هفته اخیر رقم خورده به لحاظ رنگ بندی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در حال حاضر علی آبادکتول، کردکوی، کلاله، گرگان مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در وضعیت نارنجی و بندرترکمن تنها شهر قرمز ما در طول چهار ماه اخیر است.

گل فیروزی بیان کرد: آزادشهر، بندرگز، رامیان، گمیشان و گنبدکاووس در وضعیت زرد و شهرستان آق قلا در وضعیت آبی شکننده قرار دارد.

وی تاکید کرد: تا صبح روز گذشته  ۲۳۵ مورد بستری  بیمار کرونایی داشتیم که از این تعداد  ۱۹۸ مورد عادی و ۳۷ مورد بیمار ویژه است و ۱۶ بیمار کرونایی نیز تحت حمایت تنفسی قرار دارند.

این مقام مسئول افزود: در ۲۴ ساعته گذشته نیز در مراکز درمانی استان  ۶۴ مورد ثبت شده که از این میزان  ۵۴ مورد عادی و ۵ مورد ویژه بودند که یک مورد تحت مراقبت تنفسی قرار دارد.

وی بیان کرد: از نظر واکسیناسیون نیز که مورد تاکید استاندار است؛ ۹۵ درصد  گلستانی‌ها دز نخست، ۸۵ درصد دز دوم، ۴۰ درصد بیش از ۱۸ سال دز سوم و  ۰.۸۵ درصد دز چهار کرونا را دریافت کردند.

گل‌فیروزی افزود:  بیش از ۱۰  هزار  نفر واکسن دز چهارم را دریافت کردند که از این نظر رتبه سوم را در بین‌ استان‌های کشور دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.