1399-01-10 12:12
942
0
67968
رییس اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان خبر داد؛

اهدا پک های بهداشتی فرهنگی به نیازمند شرق گلستان

ذوبی سرابی گفت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا اهدا پک های بهداشتی ، فرهنگی در بین خانواده های محرومین در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، رییس اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان در گفتگو‌ با خبرنگار ما گفت: از ۲۸ اسفند ماخ عملیات ضد عفونی در زیارتگاه ها و اماکن مقدس شهرستانهای مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه انجام و همچنین بقاع بعضی از روستاها نیز به همت هیات امنا کاملا ضدعفونی شد.

وی افزود: از دیگر خدمات اولیه این اداره، اهدا بیش از ۲۰۰۰ ماسک  و ۱۰۰۰ عدد محلول ضد عفونی دست در بین اقشار ضعیف و‌محروم جامعه بود.

ذوبی سرابی اظهار داشت: این اداره با همت و همکاری سپاه و دیگر پایگاه های بسیج و هیات های تراز اول مکتبی در نیمه دوم تعطیلات فروردین ماه سال جاری اقدام به بسته بندی پک های بهداشتی فرهنگی شامل محلول ضدعفونی دست و سطوح، ماسک دعای هفتم صحیفه سجادیه، بروشور توصیه های بهداشتی کرده است که به زودی در بین خانواده های نیازمند شهرستان ها توزیع خواهد شد و علاوه بر این، عملیات ضد عفونی قسمتی از شهرستان با همت گروه های جهادی و اوقاف، هیات امنا و خیرین  این شهرستان انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: این اداره در قالب طرح دستهای مهربانی تعداد ۵۰ بسته غذایی و ۲۵ بسته گوشت گرم گوسفندی در بین نیازمندان از محل اجرای نیت واقفین خیراندیش و خیرین عزیر توزیع کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.