1399-04-10 11:33
1210
0
69212
در حالی که بسیاری از مردم هم قرنطینه خانگی هستند؛

افزایش 9 برابری بیماران کرونایی در بیمارستان کلاله/ ظرفیت بیمارستان کلاله تکمیل شد

رئیس بیمارستان کلاله از افزایش 9 برابری بیماران کرونایی بستری در بیمارستان کلاله، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، دکتر بابک عرب، رئیس بیمارستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه درمانگران برای بستری و درمان بیماران کؤید 19، پای کار هستند؛ اما خسته شده اند؛ گفت: افزایش بیماران بستری کووید 19 در بیمارستان کلاله به حدی است؛ که مدیریت بحران در این بیمارستان تشکیل شد.

وی افزود: با تکمیل ظرفیت بخش در نظر گرفته شده برای بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، بخش دیگری را نیز بصورت ویژه، آماده استفاده بیماران کووید 19 کرده ایم.

دکتر عرب با تشکر از همه پرسنل درمانی، خدماتی، اداری و پشتیبانی بیمارستان رسول اکرم (ص)کلاله اعلام کرد: مردم حتما در مراودات خود، ضمن رعایت "فاصله گذاری اجتماعی"، از ماسک به عنوان ابزار مؤثر در "پیشگیری" از ویروس منحوس کرونا استفاده کنند.

رئیس بیمارستان کلاله تصریح کرد: در صورت ادامه روند افزایش بستری بیماران کرونایی، پس از چهار ماه خدمت صادقانه، ارائه خدمات شایسته توسط درمانگران اُفت پیدا می کند.

وی اعلام کرد: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم، ستاد مقابله با کرونا در شهرستان باید محدودیت ها را برای حفظ سلامت افراد جامعه افزایش دهد.

گفتنی است؛ با افزایش 9 برابری افراد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان حضرت رسول اکرم ص کلاله، ستاد مقابله با کرونا مستقر در فرمانداری کلاله محدودیت هایی را در سطح شهرستان به اجرا درآورده است؛ از جمله ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی ، تعطیلی صنوف رأس  21 و غیره .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.