1400-04-24 18:31
1172
0
75397
با پیگیری نماینده شرق گلستان و مسئولان محلی و سازمان مدیریت استان محقق شد؛

اختصاص بیش از ۱۵ میلیارد تومان منابع ملی در حوزه ورزشی، برق، آموزشی و طرح هادی شرق گلستان

رضا آریان پور گفت: در پی سفر دکتر نوبخت به استان گلستان و شهرستان مینودشت، در حوزه ورزشی، برق، آموزشی و طرح هادی چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه اعتبارات خوبی تخصیص یافت.

به گزارش گلستان ما؛ رضا آریانپور، نماینده شرق گلستان در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: پروژه چمن مصنوعی استادیوم شهید اقبالی شهرستان مینودشت، یکی از مطالبات اصلی مردم و ورزشکاران این شهرستان می باشد و علی رغم تلاش زیادی که برای اجرای آن شده است؛ به علت کافی نبودن بودجه های استانی و شهرستانی تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است.

وی افزود: در سفر دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، درخواست اختصاص ۵ میلیارد تومان از منابع ملی از طرف فرمانداری محترم مینودشت به وی ارائه شد که در هفته اخیر موضوع را از دکتر جغتایی معاون نوبخت و دکتر عابدی رییس سازمان مدیریت استان پیگیری کردم که براساس اعلام این مسيولین، انشاالله تا پایان ماه جاری اعتبار لازم برای این پروژه به استان ابلاغ خواهد شد.

نماینده شرق گلستان تصریح کرد: همچنین ۱۲ میلیارد تومان جهت بازسازی شبکه های فرسوده برق استان گلستان توسط آقای دکتر نوبخت اختصاص یافت که ۳ میلیارد تومان، معادل ۲۵ درصد این اعتبار برای شرق گلستان درنظر گرفته شد.

آریان پور گفت: اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح  هادی بافت های ارزشمند روستایی از جمله مصوبات سفر رئیس سازمان  برنامه و بودجه در گلستان بود که اختصاص اعتبار برای روستاهای هدف گردشگری ، قلعه قافه مینودشت به مبلغ  ۸۰۰ میلیون تومان، ساسنگ مینودشت به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان، گچه سوی بالا شهرستان کلاله به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و سرچشمه گالیکش به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از جمله پیگیری ما در این حوزه بود که ۲۵ درصد کل اعتبار یاد شده می باشد.

وی یادآور شد: در همین سفر، مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل ساختمان فنی و حرفه ای شهرستان مراوه تپه اختصاص داده شد.

نماینده مردم شریف شهرستان های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در پایان گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ به نسبت سال های گذشته، بودجه مناسبی برای زیرساخت های استان گلستان بخصوص شرق گلستان دیده شده است و می توان برای تکمیل پروژه های استانی و شهرستانی که اعتبارات آن کافی نیست، از بودجه های ملی نیز استفاده بهینه کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.