1399-10-08 11:09
988
0
72324

آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی علی آباد کتول+ تصاویر

عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش کمالان شهرستان علی اباد کتول اغاز شد.

به گزارش گلستان ما، با حضور سوخته سرایی فرماندار علی آبادکتول، علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، میرعرب معاون فرماندار و کوهستانی بخشدار کمالان، به صورت متمرکز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی دهیاری های بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول با استفاده از اعتبارات دهیاری ها در روستای آزادتپه بخش کمالان آغاز شد.

 آغاز عملیات اجرایی سنگفرش معابر روستای آزادتپه، احداث کانال هدایت آبهای سطحی روستای قره بلاغ و احداث پارک روستای برفتان، از جمله پروژه هایی بود که در خلال این برنامه با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان انجام شد.

در خلال حضور مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری در بخش کمالان علی آباد کتول، با حضور وی و فرماندار شهرستان از کارخانه بسته بندی آجیل عارف در روستای قره بلاغ با اشتغالزایی ۳۰ نفر بازدید شد.

پروژه های مقیاس متوسط و کوچک مذکور در ۱۰ روستا با برنامه ریزی بخشداری کمالان و فرمانداری علی آبادکتول و تلاش دهیاری ها و شوراهای روستایی با استفاده از اعتبارات دهیاری ها و مساعدت سازمان شهرداریها و دهیاریها و امور مالیاتی در قالب طرح "هر روستا یک پروژه" اداره کل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان ظرف سه ماه به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.