1401-07-10 12:18
448
0
81729
مشاور استاندار در امور اهل سنت گلستان:

آشوب های اخیر باعث را محکوم می کنیم

مشاور استاندار در امور اهل سنت گلستان گفت: چقدر این آشوب‌ها به اموال عمومی آسیب زد و نسبت به مسجد، قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران توهین شد که ما آن را محکوم می‌کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ آخوند ابوبکر خوجملی صبح امروز در اجتماع بزرگ حافظان وحدت و امنیت اظهار کرد: اگر به جهاد تبیین که مقام معظم رهبری تاکید دارند توجه داشته باشیم قطعا بسیاری از توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.


مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت ادامه داد: امروز خدا را شاکر هستیم که باز هم مثل همیشه برادران شیعه و سنی گرد هم آمدند و در برابر توطئه دشمن ایستادند.

آخوند خوجملی بیان کرد: کسانی که در سایه اسلام قرار می‌گیرند چه شیعه و سنی برادر هستند و حقیقت سیر پیامبر(ص) نیز این مهم است ، پیامبر مکرم اسلام فرمودند مسلمان برادر مسلمان است و شیعه و سنی، بلوچ و فارس و ترکمن مشخص نکردند و این حقیقت سنت پیامبر مکرم اسلام است.

این مقام مسئول ابراز داشت: در عرصه اجتهاد هیچ مسلمان اجازه نمی‌دهد که نسبت به اجتهاد دیگران توهین شود و این راه مجتهدین واقعی است و مجتهدین اهل سنت سه ویژگی دارند نخست اهل سنت اجازه ندارد عهدی از اهل اسلام را حتی به واسطه گناه کبیر از دایره اسلام خارج کند و دوم اینکه علیه حاکم با شمشیر مسلحانه نباید قیام کنند و سومین ویژگی وحدت را علمای اهل سنت رحمت می دانند.

وی متذکر شد: چقدر این آشوب‌ها به اموال عمومی آسیب زد و نسبت به مسجد، قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران توهین شد که ما آن را محکوم می‌کنیم.

این مقام مسئول افزود: امروز دشمن به دنبال تفرقه و اختلاف بین مردم و مقام معظم رهبری است، بسیاری از نقشه‌هه دشمن را با بیداری از آن عبور کردیم و لازم است که امروز نیز اینگونه عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.