1399-01-27 12:46
1150
0
68206
شهردار آزادشهر:

بودجه شهرداری آزادشهر 25 میلیارد تومان تصویب شد

علی‌اصغر منصوری گفت: بودجه سال 99 این نهاد با رقم 250 میلیارد ریال و افزایش 40 درصدی در مقایسه با سال گذشته، در شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش گلستان ما، شهردار آزادشهر در گفتگویی اظهار داشت: بر خلاف سال های قبل که سهم بخش عمرانی از بودجه سالانه، 40 درصد در مقایسه با 60 درصد هزینه های جاری بود؛ در بودجه سال 99 شهرداری آزادشهر، سهم بخش عمرانی به 50 درصد افزایش یافته است.

علی‌اصغر منصوری افزود: بودجه گذشته شهرداری آزادشهر 150 میلیارد ریال بود؛ اما با تصویب متمم بودجه در شورای شهر و با افزایش 51 درصدی به 230 میلیارد ریال رسید.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری آزادشهر گفت: 2 جایگاه سوخت سی‌ان‌جی و یک کارخانه سنگ شکن، تنها منابع درآمدی پایدار و عوارض دریافتی از بازار هفتگی، عوارض شهری و ساختمانی، اعطای اعتبارات عمرانی دولتی و ارزش افزوده از دیگر منابع درآمدی این نهاد هستند.

وی به خدمات شهرداری آزادشهر اشاره کرد و گفت: بازگشایی چند خیابان پرتردد برای کاهش بار ترافیکی، 5 کیلومتر کانال و جدول کشی، 75 هزار متر مربع آسفالت ریزی و آغاز عملیات اجرایی پارک 16 هزار مترمربعی از جمله این فعالیت ها است.

منصوری به تلاش این نهاد برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با همکاری کشاورزان آزادشهر، 4 دستگاه تراکتور سمپاش به صورت روزانه معابر، اماکن عمومی، مساجد و پارک های شهر را ضدعفونی و گندزدایی می کند و این فعالیت تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.