1393-06-23 04:49
1661
6
2781
صفرعلی پایین محلی :

گرگان ظرفیت دو تیم سوپرلیگی در بسکتبال را ندارد / بهشت هیرکان و شهرداری ادغام می شوند

عضو شورای شهر گرگان با اعلام اینکه گرگان ظرفیت دو تیم سوپرلیگی در بسکتبال را ندارد گفت : سولن بهشت هیرکان و شهرداری گرگان ادغام می شوند .

به گزارش گلستان ما ؛ صفرعلی پایین محلی رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شورای شهر گرگان شامگاه گذشته درصحن علنی شورای شهر گرگان گفت : 15 است که از ورزش بخصوص بسکتبال در گرگان حمایت شد اما نتیجه نگرفتیم جز اینکه برای این رشته ورزشی میلیاردها تومان خرج شد .

پایین محلی با اشاره به اینکه فرهنگ و ورزش متولی دارد گفت : متولی ورزش اداره ورزش و جوانان با بودجه های میلیاردی است و متولی فرهنگ نیز در جامعه مشخص است و وظیفه شورا فقط حمایت در حد بضاعت است و دوستان نباید توقع داشته باشند ما تیمداری کنیم .

وی افزود: ما با بسیاری از کارشناسان بسکتبال صحت کردیم و جمع بندی ما این بود که گرگان ظرفیت دو تیم سوپرلیگی در کشور را ندارد و بهتر است دو تیم سولن بهشت هیرکان و شهرداری گرگان با هم ادغام شوند تا قدرت تیم مضاعف شود .

این عضو شورای شهر گرگان اضافه کرد : بخاطر اینکه ادعای پایتخت بسکتبال بودن ایران را داریم باید حرف هم برای گفتن داشته باشیم لذا به دنبال مربیان و بازیکنان بومی هستیم تا بتوانیم برای شهر پشتوانه سازی کنیم .

صفر علی پایین محلی ادامه داد : هر گرگانی برای بسکتبال گرگان 5 هزار تومان می دهد و این یعنی اینکه ما باید در دخل و خرج این تیم نظارت بیشتری داشته باشیم تا پول بیت المال حتی یک ریال هم هدر نرود و تصمیم داریم تیم را هیئت مدیره ای با حضور کارشناسان این رشته و اعضای شوراست ، اداره کنیم .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مانی

بازکپی کردی منبع نزدی

0
0
پاسخ
1393-06-23 05:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.