1397-12-27 08:31
1165
2
61968
با جدی شدن رفتن هاشمی ؛

رایزنی های درون حزبی برای جایگزینی فرماندار گرگان بجای استاندار گلستان

با توجه به جدی شدن رفتن استاندار گلستان ، مشاور فرماندار گرگان رایزنی هایی را با گروهها و احزاب برای جانشینی صفوی بجای هاشمی آغاز کرده است .

به گزارش گلستان ما ؛ شنیده ها حاکیست رفتن استاندار گلستان بعد از ایام نوروز جدی است .

در همین حال برخی گروههای داخل استان همچون اصلاح طلبان به تکاپو افتادند تا نیرو یهای منتسب به خود را در جای مناف هاشمی بگمارند .

شنیده شده طی روزهای گذشته ( ح –  ب ) مشاور ارشد  فرماندار گرگان با احزاب اصلاح طلب رایزنی کرده تا با حضور ابوالقاسم صفوی به جای سید مناف هاشمی  موافقت کنند .

البته این امر به مذاق برخی احزاب خوش نیامده و آنها صفوی را در حد استانداری گلستان نمی دانند .

گفتنی است خانه احزاب گلستان تاکنون دیداری با فرماندار مرکز استان نداشته و تاکنون درخواست های دیدار را رد کرده و برخی از اعضای آن از جمله اصلاح طلبان به هیچ وجه دیدگاه مساعدی نسبت به صفوی ندارند .

برخی دیگر نیز به دنبال استانداری محمدرضا صالحی هستند ، گفته شده در صورت آمدن صالحی ، قدس علوی مدیر کل شیلات معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری می شود و چراغعلی نیز از منصب فعلی برداشته خواهد شد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جمال زایی

سلامکاش استاندار محترم شخصیتی مثل آقای علی مومنی(از مدیران صدا و سیمای گلستان) که هم در بین اصلاح طلبان و هم اصولگرایان وجهه مثبتی دارد را انتخاب کند تا از تندروی در فرمانداری جلوگیری بشود.

0
0
پاسخ
1397-12-27 17:13
سیدعلی

چه خبر بی محتوا و سطح پایینی

0
0
پاسخ
1397-12-28 05:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.