1397-01-29 05:30
4425
3
52666
زیر پوست شهر گرگان چه می گذرد ؟

"حقوق شهروندی" در گلستان زیر پای فیل/ داستان کلاغ پر رفتن کارمندان بانک !! جای تاسف دارد

داستان "کلاغ پر" رفتن چند تن از کارکنان بانک !! جای تاسف و شرمساری برای مدیران استان گلستان دارد که چرا باید جوانان این شهر به دلایل واهی آبروی شان ریخته شود .

به گزارش گلستان ما ؛ در این آشفته بازار داغ حوادث و اتفاقات روزمره ، ناگهان خبری امروز بدجوری ذهنمان را آزرد و آن هم داستان "کلاغ پر" رفتن چند تن از کارکنان"بانک" بود که واقعا جای تاسف و شرمساری برای استان گلستان دارد .

براستی چرا باید یک مدیر غیر بومی از جنوب کشور این قدر قدرت داشته باشد که به دلایل واهی جوانان این شهر را کلاغ پر ببرد ؛ حتی اگر آنها خطایی کرده باشند باید به کمیته تخلفات معرفی شوند نه آنکه آنها را در راهرو بانک کلاغ پر ببرند و آبروی آنها را بریزند .

موضوع از اینجا جالب می شود که وقتی این افراد بعد از کلاغ پر رفتن ، برای تظلم و احقاق حق ، به یک مقام استانداری مراجعه می کنند متاسفانه این مقام نام این افراد معترض را به مدیر این بانک داده و در ازای تهدید این مدیر برادر زن خود را در یکی از شعبات این بانک در گرگان استخدام می کند .

شتر دیدی ندیدی !

این مقام استانداری نیز گزارش تخلفات را بدون بررسی بایگانی کرد و این افراد نیز بعد از اینکه چهره شان مشخص شد ، از کار اخراج شدند در حالیکه یکی از آنها تازه کارت عروسی خود را پخش کرده بود .

اما این داستان بهانه ای برای ورود به تخلفات بزرگتری این بانک بود که جای تعجب دارد تاکنون هیچ مسئولی در استان به خود جرات نداده تا با این بانک برخورد کند ، پیگیری ها نشان داد که برخی مسئولین استان(لیستش موجود است) از این بانک وام هایی با درصد کم گرفته و حال چاره ای جز سکوت ندارند .

جا دارد که مسئولین استانداری گلستان اعم از سید مناف هاشمی استاندار گلستان ، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی و عبدالرضا چراغعلی مسئول حقوق شهروندی استان گلستان نسبت به این موضوع پیگیر باشند .

این پایگاه خبری(با توجه به مستندات موجود) وظیفه خود می داند تا این موضوع و احقاق حق جوانان گلستانی را تا انتها پیگیری نماید .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

میراسداللهی

چراغعلی چرا سکوت کرده ؟روزگاری عبدالرضا چراغعلی امید اول چوانان شهر گرگان بود ، همه به او اعتماد کردند و دو دوره رای اول مردم شهر گرگان و منتخب جوانان شهر جهت تصدی مدیریت شهری بود .این مدیر باکلاس و خوشتیپ با پشتوانه مردمی شجاعانه در مقابل نهادهای قدرتمند ایستاد و حرفش را می زد و یکی از امیدهای آینده شهر گرگان بود .اما امروز او را چه شده است ، آیا او استحاله شده یا وامدار ، یا اینکه در حمایت از حقوق مردمش از پا افتاده و نفس ندارد ؟او این روزها مسئول پیگیری حقوق شهروندی است ، حقوقی که جزو نیازهای اساسی هر فردی است و به او شخصیت و هویت می دهد ، به او می گوید که انسان است و جانشین خدا روی زمین و کسی نمی تواند به این حقوق تعرض کند .اما از خواندن این خبر سخت آزرده خاطر شدم و تعجب نمی کردم اگر چراغعلی در استانداری نمی بود ، چنین اتفاقی می افتاد اما در شگفتم چگونه در حضور ایشان که انسان متواضعی است باز هم جوانان شهر ما را کلاغ پر بردند .خواهش می کنم صدای مرا به مهندس چراغعلی برسانید و بگویید میراسداللهی از ارادتمندان شما بود .

0
0
پاسخ
1397-01-29 05:52
تقی پور

واقعا هم جای تاسف دارد برای مدیران تدبیر و امید که دم از مردم می زنند .

0
0
پاسخ
1397-01-29 05:55
حسین زمانی

با سلام پس جناب میر عرب مشاور حقوقی استاندار که بسیار دم از منافع حقوق مردمی می زند کجا تشریف دارند ؟

0
0
پاسخ
1397-02-09 08:49

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.