1396-10-18 10:39
2910
1
48881
چاه کن همیشه ته چاه است

تاملی بر درگیری برادر نماینده غرب گلستان با مشاور رسانه ای سابق

رابطه نماینده غرب گلستان و مشاور رسانه ای سابقش بهم خورده تا جایی که مشاور سابق انتقادات سفت و سختی را علیه رامین نورقلی پور انجام داده و برادر نماینده هم بخاطر همین انتقادات با ادمین این کانال درگیر شده است .

به گزارش گلستان ما ؛ چند وقتی است که رابطه نماینده غرب گلستان و مشاور رسانه ای سابقش بهم خورده تا جایی که مشاور رسانه ای سابق در کانال تلگرامی اش گرگان فردا انتقادات سفت و سختی را علیه رامین نورقلی پور انجام داده است و برادر نماینده هم بخاطر همین انتقادات با ادمین این کانال درگیر شده است .

برای تمامی فعالین سیاسی غرب استان که در جریان مستقیم اخبار و حواشی انتخابات مجلس در سال 94 بودند ، پوشیده نیست که ( ا- ر ) ادمین کانال گرگان فردا و  فعال سیاسی تندرو که در ان ایام پادوی اصلاح طلبان برای حمایت از لیست امید مخصوصا در غرب و مرکز استان بود ، بصورت شبانه روزی و مستمر از رامین نورقلی پور حمایت می کرد .

0003

این فرد در تلگرام از هر چه که داشت مایه گذاست تا نورقلی پور ناشناخته ، بتواند بر رقیب سنتی و شناخته شده آن وقت یعنی "رحمت جلالی" پیروز شود ، کینه جریان اصلاح طلب غرب گلستان و این ادمین از رحمت جلالی باعث شده بود که آنها در خلا یک کاندیدای مقتدر اصلاح طلب روی نورقلی پور تمرکز کنند و از آن طرف ناجوانمردانه جانباز انقلاب و شهید زنده یعنی رحمت جلالی را تا حد قصاب صبرا و شتیلا معرفی کرده و بعد از پیروزی در انتخابات کودک وار ذوق می کردند .

Photo1358

اما این روزها گویا ورق برگشته و رامین نورقلی پور از مشاور رسانه ای سابق که همه جا همراه او بود و به او مشاوره می داد ، دل کنده است ، اینکه بین این دو نفر چه گذشته نمی دانیم هر چند برخی ها گفته اند شاید این ادمین به حق الزحمه خود نرسیده و برخی نیز گفته اند نورقلی پور برای گرفتن تاییدیه در آینده از این عنصر سیاسی تندرو دوری جسته اما این حادثه یک نکته عبرت آموز برای مردم غرب استان باید باشد .

اینکه چرا باید افراد دلسوز و فداکار و باسابقه منطقه غرب استان تحت القائات چنین افراد و جریاناتی توسط مردم انتخاب نشوند و چنین آسیب های جدی و لطمات فراوان به غرب استان وارد شود .

اما در جدیدترین تراژدی نماینده غرب گلستان و مشاور رسانه ای سابقش ، گویا برادر نورقلی پور به ادمین کانال گرگان فردا تعرضی داشته است و قصد داشته بخاطر انتقادات فراوان این کانال از نورقلی پور او را تنبیه کند .

کانال گرگان فردا در خصوص این حادثه نوشته است :

 متاسفانه ظهر امروز یکشنبه 17 دیماه 96 مجید نورقلی پور  برادر کوچکتر نماینده غرب گلستان در مجلس در یکی از خیابانهای گرگان با دیدن ادمین گرگان به فحاشی بیشرمانه علیه وی  پرداخت و قصد تعرض به وی را داشت که با همکاری آقای دکتر کیاموسوی و آقای روزبه باقری موفق به این کار نشد.

واقعا باید به حال ادب و شعور برادر نماینده غرب گلستان تاسف خورد و باید گفت که کم کاری و  ضعف شدید رامین نورقلی پور نماینده غرب گلستان با فحاشی بی شرمانه به منتقدان جبران نمی شود!

ادمین گرگان فردا بزودی نسبت به توهین و تعرض مجید نورقلی پور واکنش قانونی نشان خواهد داد و نامبرده را مورد پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

0001

اینکه این حادثه خوب بود یا بد و چه می خواهد بشود ، ارتباطی به بحث ما ندارد اما این نکته را از منظر سیاسی به ذهن بسپاریم که "چاه کن همیشه ته چاه است" ، اگر این ادمین بصیرت داشت و آن روز از روی عقل تصمیم می گرفت و تسلیم محض اصلاح طلبان انحصار طلب نمی شد و از بین آن همه گزینه فرد بهتری را پیدا می کرد امروز شاید به این روز نمی افتاد .

هر آدم سرد و گرم چشیده ای می دانست که در بین آن همه گزینه بالاخره رامین نورقلی پور گزینه جوانی است که شاید برای مجلس رفتنش کمی زود باشد و با بودن افرادی چون "عبدالجلال ایری" مبتکر ترکمن و رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان شاید ترکمن های منطقه و حتی فارس نشینان بهتر می توانستند از خدماتش استفاده کنند .

0002

اما ادمین گرگان فردا آنقدر مجذوب شهارهای لیست امید شده بود که عقلانیت را فراموش کرد و شد آنچه نباید می شد و الان دودش در چشم خودش رفت ، باشد که سایر دوستان و سیاسیون عبرت بگیرند و این آخر و عاقبت افرادی است که چشم بسته و پا برهنه در عرصه سیاست قدم می گذارند و قلم در دستان آنها چون تیغ در دستان زنگی مست بوده و فقط بلدند املای دیگران را دیکته کنند .

نویسنده : عماد محمدرضا پور

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسن

هنوز تا انتخابات بعدی خیلی مونده؟ زود شروع کردی! این تاخت و تازها به نماینده های ترکمن و البته چند تا تاخت و تاز نمایشی به نماینده های اصلاح طلب گرگانی ممکنه جواب عکس بده! دو قطبی و سه قطبی و چند قطبی و....بهتره آدم های رو راست تری باشیم حتی در سیاست!

0
0
پاسخ
1396-10-18 11:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.