1396-10-14 18:42
2365
2
48739
گویا نمایندگان استان کار دیگری ندارند ؟

فشار وزارتخانه برای انتصاب یک معاون تحمیلی به اداره کار گلستان صحت ندارد / دخالت کوسه غراوی در انتصاب اعضای ستادش در یک اداره کل

حال یک معلم آزمایشگاه متولی امورات فرهنگی اداره کل حجیم و وسیع شده است تا فرهنگ غدیر ، نماز جماعت ، پیشگیری از ترویج اعتیاد به مواد مخدر در بین جامعه کارگری و دهها وظیفه فرهنگی و اجتماعی خطیر در بدنه کارگری را انجام دهد .

به گزارش گلستان ما ؛ همانطور که پیشتر هم اشاره شد با فشار نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی یعقوب نامی "معلم آزمایشگاه اهل کلاله" که تجربه کاری در اداره کل کار، رفاه و امور اجتماعی استان گلستان ندارد به سمت معاون امور فرهنگی منصوب شد.

این موضوع در وهله اول حدود دو ماه پیش کلید خورد ، گفته می شود وقتی برای بار اول فرد مذکور به دفتر مدیر کل رفت تا خود را معرفی کند با واکنش تند سعید مازندرانی روبرو می شود و از دفتر مدیر اخراج می شود اما در وهله دوم وقتی مدیر کل از طرف نماینده با فشار رایزنی با وزیر رفاه جهت برکناری مواجه می شود تن به این درخواست می دهد.

مازندرانی در توجیه اقدام خود در پذیرفتن این نیروی تحمیلی از سوی یک نماینده مجلس را فشار وزارتخانه عنوان کرد اما یک منبع مطلع در وزارتخانه رفاه گفت : وزارتخانه کار ، تعاون و رفاه اجتماعی هیچ فشاری روی این انتصاب نداشته و چند باری هم فرد مذکور در مصاحبه رد شده است و این خود مدیر کل است که تن به این انتصاب داده است .

حال یک معلم آزمایشگاه متولی امورات فرهنگی اداره کل حجیم و وسیع شده است تا فرهنگ غدیر ، نماز جماعت ، پیشگیری از ترویج اعتیاد به مواد مخدر در بین جامعه کارگری و دهها وظیفه فرهنگی و اجتماعی خطیر در بدنه کارگری را انجام دهد .

خدا کند که این فرد در کار خود موفق باشد و ما هم آرزوی توفیق داریم اما براستی چرا باید یک نماینده در کار مدیران اجرایی و دولتی دخالت کند و برای خود سهم خواهی کند .

0002

آقای کوسه غراوی ؛ از سال 92 و با سهم خواهی طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی و قومی از استاندار گلستان شاهد رشد نزولی نیروهای کارشناسی در سطح استان هستیم که متاسفانه گاها چنین اشتباه فاحشی از سوی برخی نخبگان استان در سطح نماینده انجام می شود .

البته اینها قولهایی است که برخی نمایندگان زمان انتخابات به افراد ستاد تبلیغاتی خود داده اند و الان در پی جبران آن هستند ، امیدواریم خدا آخر و عاقبت کار همه را بخیر کند.

مراسم تودیع و معارفه یعقوب نامی و مردان زاده معاون فرهنگی سابق هم سوم دیماه در این اداره کل برگزار شد و تصاویر نشان می دهد این مراسم در کمال سردی برگزار شده و افراد حاضر در جلسه از جمله مدیر کل هیچ احساسی نسبت به این امر نداشتند.

جالب تر اینکه معمولا انتصابات هر اداره کل از زبان مدیر کل رسانه ای می شود اما سعید مازندرانی ترجیح داد این خبر از طریق محمدهادی احمدی مسئول روابط عمومی این اداره کل رسانه ای شود.

4455

0004

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستان

چرا عکس آقای مردانزاده (معاون سابق)در مراسم تودیع و معارفه نیست!؟

0
0
پاسخ
1396-10-14 16:17
vazgen

مدیران لایق مثل آقای مهندس مردان زاده باید قربانیِ سهم خواهی نمایندگان و باج دادنِ مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی شوند.اصلا ادارات دولتی مدیر نمی خواهند و نمایندگان مجلس هستند و دیگر هیچ...

0
0
پاسخ
1396-10-18 05:46

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.