1396-10-13 05:36
2347
1
48660
تا ساعتی دیگر :

باران رحمت الهی + باران غیرت مردم گرگان، غبار فتنه گران را از شهر قدمگاه امام حسن عسگری(ع) خواهد شست

در حالیکه تا ساعتی دیگر مردم ولایتمدار دارالمومنین گرگان در حمایت از امنیت و آرامش و تحرکات فتنه گون آشوبگران راهپیمایی می کنند باران رحمت الهی نیز برای پاک کردن این پلشتی باریدن گرفته است .

به گزارش گلستان ما ؛ راهپیمایی مردمی مردم خونگرم و شهیدپرور شهر گرگان قدمگاه امام حسن عسگری (ع) تا ساعتی دیگر یعنی راس ساعت 10 صبح برگزار می شود .

این راهپیمایی به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و به درخواست های مکرر مردم گرگان از میدان مازندران به سمت میدان شهرداری برگزار می شود .

خوشبختانه از دیروز بعد ازظهر باران رحمت الهی در شهر گرگان باریدن گرفته و دیشب نیز شدت این بارش به حدی بود که غبار فتنه گری را از سطح شهر گرگان پاک نموده است .

این باران رحمت الهی و تا ساعتی دیگر باران غیرت مردم گرگان در زدودن تفاله های مزدور از پیکره دارالمومنین قطعا موهبتی الهی بود که به مردم ارزانی داشته شد .

البته با توجه با بارندگی های کم ماههای اخیر و تصور دوران سخت کم آبی در ماههای آتی باید قدر این روزها و این بارش ها را دانست و به درگاه احدیت شکرگزاری کرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسین عبدی

لبیک یا خامنه ای می سوزد و رویَد بال و پر من/ سوزنده تر از آتش، خاکستر من / سرباز فدایی ولایت هستم/ سیّد علی خامنه ای رهبر منرسواگر هرچه نامسلمانی ها / فخر بشر، افتخار ایرانی ها / ای خامنه ای، علی دورانی تو/هم مالک اشترت سلیمانی ها سروده حسین عبدی-گرگان

0
0
پاسخ
1396-10-13 06:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.