1399-11-13 12:04
677
0
72954
فرمانده سپاه گالیکش خبر داد؛

پیش بینی و اجرای ۱۵۰ برنامه توسط بسیج به‌مناسبت دهه‌ی مبارک فجر / سپاه پدید آمده از بَطن مردم است و خود را پیشمرگ مردم می‌داند

فرمانده سپاه گالیکش گفت: سپاه خود را از اول انقلاب جزئی از مردم دانسته که پدید آمده از بَطن مردم است و خودش را پیشمرگ مردم می‌داند که در عمل این را ثابت کرده است.

به گزارش گلستان ما،احمد کوهستانی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر گفت: در ۴۲ سال عمر انقلاب اسلامی خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه داده شده که این نشان از کارآمدی نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف و خدماتی که به مردم در موضوعات بهداشتی، سواد اجتماعی، خدمات بیمه‌ای، آب، برق، گاز و جاده داده شده است که اکنون کمتر روستایی وجود دارد که از این نعمات محروم باشد.

وی افزود: برای اینکه نسل سوم انقلاب هم این مسائل را درک کنند، ما باید دستاوردهای نظام را به مردم بگوئیم تا این باعث امید آفرینی در سطح جامعه شود.

کوهستانی گفت: در خیلی از حوزه‌ها انتقادات، کمبودات و مشکلات زیادی وجود دارد که نباید باشد و این حق مردم ما نیست، مُسبب خیلی از این مشکلات تحریم و حوزه‌های مدیریتی است، اما در کلیت توسط نظام اسلامی اتفاقات بسیار خوبی افتاده و کارهای بسیار مثبت و تاثیرگذاری در موضوعات مختلف انجام گرفته است.

فرمانده سپاه گالیکش مردم ایران اسلامی را مردمی ولایی، انقلابی، دوستدار اسلام و نظام اسلامی خواند که امروزه با این فشارهایی که متحمل شده‌اند که نشان دهنده این است که مردم بسیار مقاوم و خوبی داریم و در عمل خود را ثابت کردند و تک‌تک ما مسئولین باید قدر این مردم را بدانیم و دست بوس آنان باشیم.

وی یادآور شد: سپاه خود را از اول انقلاب جزئی از مردم دانسته که پدید آمده از بَطن مردم است و خودش را پیشمرگ مردم می‌داند که در عمل این را ثابت کرده است، در جایی که مردم دغدغه داشته باشند ورود پیدا می‌کند و در حوزه‌های مختلف این را ثابت کرده است.

کوهستانی خاطرنشان کرد: گرامیداشت این ایام با توجه به شرایط خاص کرونایی که وجود دارد برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح همه‌ی روستاها و پایگاه‌های بسیج برادر و خواهر برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه گالیکش در این رابطه اضافه کرد: بیش از ۱۵۰ برنامه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج به‌مناسبت دهه مبارک فجر پیش‌بینی و برنامه ریزی شده که به همین مناسبت ۴۲ عنوان برنامه شاخص آن در روزشمار شهرستان گنجانده شده که در شهرها و ۶۳ روستا و ۷۰ محله اجرا خواهد شد. 

وی اهم این برنامه‌ها مراسم‌های گرامیداشت دهه‌ی مبارک فجر، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا در تمامی روستاها، فضاسازی های محیطی، برگزاری یادواره شهدا در بستر فضای مجازی، جشنواره بزرگ فرهنگی هنری ایران من، جشن میلاد کوثر، همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی برگرفته از الگوی فاطمی، پویش نذر خون، طرح لبخند رضایت، تجلیل از معلمان نمونه، گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت اندیشه امامین انقلاب اسلامی، رزمایش کمک مومنانه، افتتاحیه پروژه های محرومیت زدایی و برنامه های بسیار متنوع مختلف را دانست و عنوان کرد تمامی این برنامه ها با رعایت نکات و مسائل بهداشتی و با دغدغه و مراقبت بسیار در حال اجرا است.

سرهنگ کوهستانی در این خصوص گفت: یکی دیگر از برنامه‌های درحال اجرا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با کرونا است که به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و برنامه‌های مختلفی را در حوزه های بهداری و سلامت مردم قریب به دو ماه در حال اجرا است که در این طرح بیش از ۷۰ درصد مردم در این طرح توسط بسیجیان و باهمکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان غربالگری شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.