1399-11-11 20:15
531
0
72925
استاندار گلستان:

اشتغال ۶ هزار و ۹۴۷ نفر در گلستان با پروژه های دهه فجر /رتبه نخست تولید مرغ در کشور را داریم/راهپیمایی 22 بهمن برگزار نمی شود

استاندار گلستان از افتتاح و کلنگ زنی پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه طی دهه فجر در گلستان خبرداد و گفت: این پروژه ها اشتغال ۶ هزار و ۹۴۷ نفر در استان را فراهم کرده است.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی به هیچ عنوان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی افزود: امروزدرحالی چهل و دومین سالگرد انقلاب و دومین سال از گام دوم انقلاب را جشن می گیریم که غربی ها انتظار چهل سالگی انقلاب را نداشتند .

استاندار گلستان تصریح کرد: غربی ها به استقلال سیاسی ایران تولید، امنیت ملی و از همه مهمتر به اثر گذاری جمهوری اسلامی در منطقه معترف هستند.

وی در ادامه به اشاره به پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی به مناسبت دهه فجر بیان کرد:۵ سال گذشته در دهه فجر سه هزار پروژه داشتیم که امسال به پنج هزار ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

حق شناس بیان کرد: درمجموع اعتبار پروژه ها نسبت به هفته دولت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بیشتر شده است .

وی اضافه کرد: در مقایسه با هفته دولت و دهه فجر ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود، امسال به ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

حق شناس گفت: امسال سه میلیارد و ۶۰۰ پروژه عمرانی افتتاح می شود که دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عمرانی و هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۱۰۰ پروژه کلنگ زنی شده  است، یادآورشد: از این تعداد یکهزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی و ۷۰۰ پروژه اقتصادی است که شامل جاده دسترسی، نصب رادار هواشناسی، بیمارستان مراوه تپه، اضافه شدن تجهیزات به بیمارستان ها، پست برق آزادشهر و غیره است.

این مقام مسئول عنوان کرد: در دهه فجر امسال افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ هزار ۱۴۱ پروژه عمرانی، تولیدی،اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۵ هزار و ۸۶۷ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۶ هزار و ۹۴۷ نفر در استان صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی دهه فجر استان گلستان روز ۲۱ بهمن ماه با حضور وزیراقتصاد و دارایی در گرگان برگزار می شود.

حق شناس با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نمی شود، گفت : به دلیل عدم ازدحام جمعیت و‌جلوگیری از بیماری کرونا امسال در شورای اداری در شهرستانها یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی می داریم.

استاندار گلستان در ادامه در پاسخ به خبرنگاران از رتبه نخست تولید مرغ در کشورخبرداد و اذعان کرد: حجم محصولات زراعی تولید استان هم از سه میلیون تن در سال ۹۲ به بیش از ۵ میلیون تن در حال حاضر رسیده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.