1395-02-08 17:55
3286
1
31096
در واپسین دقایق منتهی به انتخابات انجام شد؛

اعلام حمایت 4 کاندیدای دور اول انتخابات و شخصیت‌های سیاسی غرب گلستان از جلالی + عکس

تعداد ۴ کاندیدای دور اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و برخی شخصیت های سیاسی در غرب استان گلستان حمایت خود را از رحمت اله جلالی در دور دوم انتخابات اعلام کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، تعداد 4 کاندیدای دور اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب استان گلستان حمایت خود را از رحمت اله جلالی در دور دوم انتخابات اعلام کردند.

ابوالحسن ریاحی، علیرضا کمانگری، همت مهاجرمازندرانی و محمدباقر علیمی لیوانی 4 کاندیدای دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه غرب گلستان هستند که حمایت خود را از رحمت اله جلالی اعلام کردند.

Untitled

ابوالحسن ریاحی با 6777 رأی

علیرضا کمانگری با 3896 رأی

همت مهاجرمازندرانی با 1704 رأی

محمدباقر علیمی لیوانی با 1607 رأی

Ughntitled

همچنین حشمت اله یزدی، اسماعیل تیموری و محمد روشنی سه تن از داوطلبینی که در دور اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع حاج رحمت اله جلالی انصراف داده بودند نیز حمایت خود را از وی اعلام کردند.

jalali

حجت الاسلام محمدی امام جمعه بندرگز از دیگر حامیان رحمت اله جلالی است که حمایت خود را از وی اعلام کرد.

bn,j,

ضمنا شخصیت هایی همچون قاسم کیاء نماینده مردم شریف غرب گلستان در چهارمین دوره انتخابات مجلس و عباس محمدی نماینده مردم شریف غرب گلستان در پنجمین دوره انتخابات مجلس نیز باحضور در ستاد تبلیغاتی و مراسمات سخنرانی رحمت اله جلالی حمایت قاطعانه خود را از وی اعلام کردند.

001

محمدمهدی ایرجی موسسه و مسئول مجمع توسعه وفاق غرب استان گلستان نیز از حمایت رحمت اله جلالی سخن می گوید و از مردم منطقه خواست تا به رحمت اله جلالی رأی دهند.

شخصیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دیگری هم در شهرستان های مختلف غرب گلستان هستند که حمایت خود را از رحمت اله جلالی اعلام کردند.

همچنین این روزها شاهد حمایت بزرگان و معتمدین روستاهای شهرستان های کردکوی و بندرگز از رحمت اله جلالی هستیم که لحظه به لحظه به هواداران وی در این دو شهرستان افزوده می شود.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.