1394-04-29 19:16
1730
0
17845
محمد ابراهیم جرجانی:

محله محوری راه توسعه پایدار و صحیح گرگان است / ایجاد بازارچه های محلی از اهداف دوره چهارم است

عضو شورای شهر گرگان گفت: با توجه به حضور انبوه جمعیت خصوصا جوانان در محله های مختلف شهر ، بنظر می رسد تنها راه توسعه صحیح و پایدار گرگان محله محوری می باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون خدمات شهری ، فضای سبز و زیست شهری شورای شهر گرگان در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: گرگان فضاهای زیادی را در محلات مختلف خود دارد که می تواند با تغییر کاربری ورزشی جوانان را به سمت ورزش سوق داده تا از خطرات بیکاری و اعتیاد جوانان جلوگیری شود.

جرجانی افزود: ایجاد ساز و کار ورزش همگانی در شهر طبق قانون جزو وظابف شهرداری است و لذا شهرداری می تواند با یک برنامه ریزی مناسب و مدون با ساخت سالن و یا آسفالت زمین های ورزشی و در اختیار قرار دادن آن برای ورزش جوانان گام مهمی در این جهت بردارد.

وی با اشاره به اینکه در محلاتی چون انجیراب ، کوی عرفان ، گل تپه و حتی کوی انقلاب با کمبود فضای ورزشی مواجه هستیم تصریح کرد: از همین زمین های محلات می توان به شناسایی بهترین استعدادهای ورزشی همت گمارد و ورزشهای پایه و پرطرفداری چون بسکتبال را توسعه داد.

عضو شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد: ایجاد بازارچه های محله ای نیز از جمله اولویتهای شورای شهر گرگان در دوره چهارم است .

محمد ابراهیم جرجانی افزود: در این راستا ایجاد این بازارچه ها می تواند از طرفی به اشتغال برخی عوامل این کار کمک کند و از طرفی ترافیک پرحجم مرکز شهر و خیابانهای منتهی به  بازار نعلبندان را کاهش دهد .

وی تاکید کرد: از طرفی بسیاری از فروشندگانی که لب خیابان تره بار و صیفی جات می فروشند و هر روز با مامورین سد معبر درگیر می شوند ، ساماندهی شده و دیگر سد معبر نمی کنند.

جرجانی در پایان روند توسعه ای شهر گرگان را مناسب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد تا پایان دوره چهارم شاهد افتتاح پروژه های متنوعی در سطح مرکز استان گلستان باشیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.