1396-10-26 13:56
673
0
49192
معاون فرهنگی مرکز بزرگ خبر داد؛

جذب و سازماندهی 5هزار روحانی اهل‎سنت در مرکز بزرگ شمال کشور

معاون فرهنگی مرکز بزرگ شمال کشور گفت: ما توانستیم با برنامه ریزی های مدون جذب پنج هزار اهل سنت در مرکز بزرگ شمال کشور را سازماندهی کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین نورعلی دیلم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دفاتری از ابتدای انقلاب به عنوان مرکز بزرگ در شمال کشور(مازندران-گلستان-گیلان) ایجاد شد، در رأس آن نماینده ولی فقیه استان حضور دارند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی دقیق و سیاست های کلی به عهده شواری سیاست گذاری و نماینده ولی فقیه استان است که این شورا سیاست های کلان این مجموعه را پی ریزی می کنند.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ با بیان این مطلب که حدود 5 هزار نفر اهل سنت در این مجموعه جذب کرده ایم تصریح کرد: از این تعداد ما مدیر مدرسه، استاد و طلاب حوزه های علمیه را جذب و سازماندهی کرده و در تلاش هستیم هیچ روحانی اهل سنتی محروم از خدمات نباشد.

دیلم در پایان با بیان اینکه این روحانیون اهل سنت به مانند روحانیون شیعه از مرکز خدمات حوزه های علمیه خدمات دریافت می کنند تاکید کرد: این برنامه ها و آمار ها بعد از جمع آوری تحویل مرکز خدمات حوزه های علمیه داده می شود و عین بردران شیعه از مرکز خدمات حوزه های علمیه خدمات دریافت می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.