1393-09-24 18:19
1560
0
7291
امامی در حاشیه کلنگ زنی طرح هادی روستای للدوین؛

20 میلیارد ریال سهم توسعه روستاهای گرگان از اعتبارات مناطق محروم / گلستان جزو 8 استان محروم کشور است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به استان گلستان سهم گرگان 20 میلیارد است که بیشتر این اعتبارات به بخش عمران روستای اختصاص دارد.

به گزارش گلستان ما ، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی روستای می توانست زودتر در روستاهای گرگان آغاز شود ، اظهارکرد: استان گلستان جزء استانهای محروم کشور است و از میانگین کشور هم پائین تر قرار دارد و باید سرمایه گذاری بیشتری در آن انجام شود.

وی ادامه داد: دولت و مجلس بر حسب وظیفه ای که داشتند باید از محل 2درصد در آمد عمومی کشور برای رفع نیاز های استان ها و به ویژه روستاهای محروم اعتباراتی را در جهت محرومیت زدایی  اختصاص دهند.

امامی با اشاره به اینکه مجلس تلاش کرد با استفاده از طرح توازن منطقه ای اعتبارات بیشتری را به مناطق محروم اختصاص دهد، گفت: خوشبختانه توانستیم اعتباری بالغ بر 3600 میلیارد را به محرومیت زدایی اختصاص دهیم که از این میزان 110 میلیارد آن به گلستان اختصاص یافته است.

وی در ادامه افزود: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به استان گلستان سهم گرگان 20 میلیارد است که بیشتر این اعتبارات به بخش عمران روستایی اختصاص دارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: جاده بین مزارع ، تجهیز و بهسازی خانه های بهداشت ، احداث مجتمع های آبرسانی روستایی و تکمیل سالن های نیمه کاره روستاها از دیگر پروژه های عمرانی ضروری است که باید انجام شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.