1397-08-01 06:19
458
0
58089
رئیس کل دادگستری گلستان مطرح کرد:

ضرورت اصلاح قانون و افزایش نیرو و امکانات محیط زیست

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اصلاح قوانین و افزایش نیرو و امکانات محیط زیست باید برای جلوگیری از حادثه تلخ پارک ملی گلستان به صورت ویژه دنبال شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان با تشریح اقدامات انجام شده با همکاری دادگستری خراسان شمالی، گفت: با نیابت قضایی، 15 نفر در مراوه تپه، گالیکش و کلاله دستگیر و برای انجام تحقیقات به خراسان شمالی منتقل شدند.

وی افزود: با توجه به این که در این حادثه یکی از هم استانی ها به شهادت رسیده است و حفاظت از پارک ملی گلستان هم بر عهده محیط زیست استان گلستان است، تلفنی روند پرونده را پیگیری می کنیم.

هاشمیان در ادامه با تاکید بر اهمیت برنامه های پیشگیرانه برای جلوگیری از تکرار حادثه تلخ جنگل گلستان، گفت: در دو بخش قوانین و نیرو و امکانات باید به محیط زیست توجه شود.

وی ادامه داد: با توجه به محدوده ای که باید توسط محیط زیست محافظت شود، نیرو و امکانات فعلی آن پاسخگو نیست و همین امر، کار را برای سودجویان راحت می کند.

چهارشنبه هفته گذشته تعدادی از شکارچیان متخلف در منطقه سولگرد استان خراسان شمالی با تعدادی از مامورین محیط بان پارک ملی گلستان درگیر شدند که در پی آن یک محیط بان شهید و سه محیط بان دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.