1397-05-23 12:59
682
1
56042
معاون بازرسی صمت گلستان خبر داد؛

توزیع مرغ منجمد دولتی در استان گلستان

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از توزیع مرغ منجمد دولتی با نرخ مصوب به مراکز عمده مصرف در استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، علی‌اصغر اصغری اظهار کرد: نظر به شرایط اقتصادی کشور و لزوم برنامه‌ریزی و اقدامات اجرایی موثر در جهت تنظیم بازار و همچنین تقویت نظارت و کنترل بازار و توجه ویژه به نیازهای واقعی مصرف‌کنندگان، مرغ منجمد با قیمت مصوب به میزان نیاز در سطح تمامی ارگان‌های دولتی توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل‌ها و مصوبات اخیر کارگروه تنظیم بازار استان تمام دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، زندان‌ها، مراکز نظامی و انتظامی می‌توانند مرغ منجمد را با معرفینامه این سازمان از شرکت پشتیبانی امور دام با قیمت هر کیلوگرم 63 هزار و 200 ریال درب سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام استان گلستان تحویل بگیرند.

وی همچنین نظارت دقیق بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان بر چرخه تهیه و توزیع مرغ منجمد توسط مراکز عرضه در بازار را در دستور کار قرار داده و از برخورد قاطع با متخلفان احتمالی در این خصوص خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شهروند گرگانی

سلام متاسفانه یکی دو تا از بستگان از این مرغ ها خریداری کردند و ماندگی و بوی بسیار نامطبوع این مرغ ها را اذعان داشتد. لطفا مسئولان ابتدا از سلامت این کالاها اطمینان حاصل نمایند و سپس نسبت به توزیع آن در بین مردم اقدام کنند. البته اگر سلامت مردم هنوز مهم است!....

0
0
پاسخ
1397-05-24 03:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.