1397-02-02 04:20
916
1
52800
جعفری عنوان کرد؛

تقویت فضای رسانه‎ای اولویت امسال بسیج رسانه گلستان است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به برگزاری دوره‌های سواد رسانه‎ای در شهرستان های استان، گفت: تقویت فضای رسانه‎ای یکی از برنامه‎های ما در سال ۱۳۹۷ به‎شمار می‎رود و در این مسیر برنامه‎های متنوعی را تبیین کردیم.

به گزارش گلستان ما ؛ علی‎محمد جعفری در دیدار با اعضای کانون بسیج رسانه و رئیس سازمان بسیج رسانه با فرماندار علی‎آبادکتول اظهار داشت: یکی از برنامه‎هایی که بسیج رسانه در هر سال دنبال می‎کند معرفی شهید شاخص رسانه است و امسال شهید حسینی، شهید فاجعه منا به عنوان شهید شاخص رسانه معرفی شد.

وی با بیان اینکه 2 شهید گرانقدر بسیج رسانه از شهرستان علی‎آباد کتول هستند، تصریح کرد: رسانه‌ها می‎توانند با تعامل جدی در خصوص انعکاس خوب و صحیح مطالبات مردم و رساندن صدای مردم به گوش مسئولان نقش به‎سزایی در تبیین افکار عمومی داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: رسانه‎ها در ارتباط بین مسئولان با مردم در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همکاری خوبی دارند و در این مسیر به مسئولان کمک می‎کنند.

جعفری تاکید کرد: در سال گذشته در مسیر توسعه سواد رسانه‎ای چندین دوره سواد رسانه‎ای در شهرستان‎های مختلف استان برگزار شد و امید داریم این دوره‎ها در شهرستان علی‎آباد کتول امسال برگزار شود.

وی گفت: مسئولان باید به استفاده از منابع رسمی رسانه‎ای و جایگاه رسانه‎ها توجه داشتند وجود شایعات و اطلاعات غیر رسمی سبب مشکلات و آشفتگی جامعه می‎شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان یادآور شد: تقویت فضای رسانه‎ای یکی از برنامه‎های ما در سال 1397 به‎شمار می‎رود و در این مسیر برنامه‎های متنوعی را تبیین کردیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اسماعیلی

با احترامی که به همه رسانه های فعال در استان قائل هستم.اما رسانه های ما تبدیل شدن به رسانه های صرفا نوشتاری و گاهی هم عکس.این رویه اصلا درست نیست در دنیای فضای مجازی که تنوع و چندرسانه ها بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند.

0
0
پاسخ
1397-02-02 06:09

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.