1396-12-27 11:29
561
0
51756
در راستای مبلمان شهری انجام شد؛

ساخت دومین آب نمای تصویری کشور در شرق گلستان

دومین آب نمای تصویری کشور در شرق گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، عبدالحمید حق‌شناس در جمع خبرنگاران در حاشیه پاکسازی تفرجگاه جنگلی آقسوی کلاله اظهار داشت: در آستانه بهار و سال نو، تنها تفرجگاه 48 هکتاری آقسو را پاکسازی کردیم تا مسافران، گردشگران و شهروندان از محیطی تمیز و زیبا برای گردش استفاده کنند.

وی افزود: در 2 ماه گذشته علاوه بر ترمیم معابرعمومی،در منظر و مبلمام شهری، میدان امام خمینی(ره)، احمدی و الغدیر و خیابان مختومقلی فراغی را با چراغ‌های رنگارنگ تزیین کردیم.

شهردار کلاله تصریح کرد: همچنین اولینآب نمای تصویری" استان که دومین در کشور است را در پارک امام حسین (ع) برای بهره‌مندی شهروندان افتتاح کردیم.

حق‌شناس اظهار کرد: این کارها برای شهرداری 2 میلیارد ریال در شهر کلاله هزینه داشته است.

شهردار کلاله با اشاره به توسعه فضای سبز هم گفت: شهرداری کلاله 14 هزار انواع اصله نهال تهیه و بین شهروندان توزیع و یا در حاشیه معابر خیابان‌ها و پارک‌ها غرس کرده، که همچنان ادامه دارد.

وی افزود: زیباسازی و پیاده‌سازی طرح‌های حوضچه آبنمای پارک ساحلی و اجرای آب‌‎نمای تصویری پارک امام حسین(ع) در راستای مبلمان شهری با پیگیری شهردار و شورای شهر کلاله در حال اجراست.

شهردار کلاله گفت: شعار زیبای "شهر ما ، خانه ما" زمانی عینیت می‌یابد که شهروندان تاثیرات آن در محیط را حس کنند که این امر با پیگیری شبانه‌روزی شهرداری در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.