1396-12-27 07:58
639
0
51747
توصیه مهم مدیرعامل گاز گلستان؛

با بستن شیر اصلی گاز، در کمال آرامش به مسافرت بروید

مدیرعامل گاز گلستان بربستن شیر اصلی گاز قبل از رفتن به سفر نوروزی تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما، صفرعلی جمال لیوانی در این رابطه گفت: با عنایت به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم وحجم مسافرت هم استانیهای عزیز به میزان قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت بنابراین باید دقت شود درصورتی که به منظورمسافرت یا امر دیگری منزل را برای مدت طولانی ترک می کنید حتماً شیرهای وسایل گاز سوز و همچنین شیر اصلی گاز بعد از كنتور را ببندید.

وی با اشاره به اینکه بستن شیرگاز قبل از سفر، یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از حوادث می باشد افزود: دقت داشته باشید با بستن شیرهای مصرف گاز، خطری منازل مورد نظر را تهدید نخواهد کرد و مشترکین عزیز می توانند در کمال آرامش به مسافرت خود ادامه دهند .

جمال لیوانی با بیان اینکه گاز طبیعی مایه آسایش و آرامش هموطنان است تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه به پیام ها وتوصیه های شرکت گاز ، ضامن رفاه و آسایش شما بوده و بسیار با اهمیت می باشد ضمن اینکه بی توجهی به آن خطرات ناگواری را بهمراه دارد که غیرقابل جبران است

مدیرعامل گاز گلستان در پایان ضمن آرزوی سالی پر خیرو برکت برای هموطنان عزیز اظهار داشت: لازم است مشترکین گرامی به موارد اشاره شده توجه بیشتری داشته باشند تا انشاء ا... شاهد هیچگونه حادثه ای نباشیم و بتوانند تعطیلات نوروزی را در کنار کانون گرم خانواده بخوبی سپری نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.