1396-07-20 10:40
785
0
45173
سرپرست راه و شهرسازي گلستان:

رقابت 2915 مهندس گلستاني براي پروانه اشتغال به كار شروع شد

رقابت دو هزار و 915 نفر از مهندسان ساختمان استان گلستان از صبح امروز براي دريافت پروانه اشتغال به كار مهندسي در دو حوزه امتحاني آغاز شد.

به گزارش گلستان ما، حسين محبوبي سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان از صبح امروز و همزمان با سراسر كشور در دانشگاه منابع طبيعي(واحد پرديس) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان گنبد در حال برگزاري است.

وي افزود: صبح امروز پنجشنبه 20 مهر ماه در دو نوبت صبح از ساعت 9 الي 12 در رشته هاي عمران(نظارت)، معماري(نظارت)، شهرسازی ، ترافیک و نقشه برداری  در بخش مهندسان و کلیه رشته های هفتگانه در بخش کاردانهای فنی ساختمان برگزار و آزمون عصر آن هم از ساعت 15 الي 17:30 در رشته هاي معماري (اجرا)، عمران(اجرا) ، مكانيك(نظارت) و برق (نظارت) برگزار مي شود.

محبوبي ادامه داد: صبح جمعه 21 مهر ماه هم از ساعت 9 الي 13 در رشته هاي عمران (محاسبات)، مکانیک(طراحی) و برق(طراحی) در بخش مهندسان  و تعیین صلاحیت در بخش معماران تجربی و همچنین آزمون طراحي معماري از ساعت 9 الي 17 برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان گفت : با برگزاري اين دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان، پروانه اشتغال به كار مهندسي در رشته های عمران، معماري، برق، مكانيك و نقشه برداري در پايه 3 به قبول شدگان اعطا مي شود.

از 2915 نفر شركت كننده در اين دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان،تعداد 654 نفر زن و 2261 نفر مرد هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.