1396-07-20 10:59
482
0
45158
با هدف کمک به نیازمندان؛

مشارکت‌ مردم گلستان در 6 ماهه اول 96 از مرز 35میلیارد تومان گذشت

کمیته امداد استان گلستان در شش ماهه نخست امسال ۳۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع آوری کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، امان اله حسین پور، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: مردم خیر و نیکوکار گلستانی مبلغ ۳۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت کمک کردند.

حسین پور عنوان کرد: از این مبلغ ۱۶ میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومان از محل کمک های مردمی در بخش زکات، پنج میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان از محل اکرام ایتام و محسنین، سه میلیارد و ۳۹۳ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان از صدقه هایجمع آوری شده و ۱۰ میلیارد و ۶۳۹ میلیون و ۹۳۳هزار تومان از محل سایر وجوهات امانی وشرعی جمع آوری شده است.

وی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی میزان زکات پرداختی،رشد ۲۸ درصدی مشارکتهای مردمی در صنادیق صدقات و افزایش ۸ درصدی کمک مردم سراسر این استان به فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین افزود: شهرستان های داشلی برون،خان ببین و گالیکش به لحاظ میزان مشارکتهای مردمی در سطح استان گلستان، رتبه های برتر را در این زمینه به خود اختصاص دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: حامیان نیکوکار ازابتدای امسال تا پایان شهریور ماه بیش از پنج میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی ، کمک های مستقیم و آتیه به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان کمک کردند.

حسین پور افزود: تعداد کل فرزندان تحت حمایت کمیته امداد گلستان ۹ هزار و ۹۸۹ نفر است که از این تعداد پنج هزار و ۷۶۴ نفر فرزندان ایتام و چهار هزار و ۲۲۵ نفر از فرزندان طرح محسنین هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال شش هزار نفر به جمع حامیان این استان افزوده شده ، اعلام کرد: تعداد کل حامیان استان گلستان تاکنون به ۱۹ هزار و ۴۹۵ نفررسیده است که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۷ نفر حامی ایتام و شش هزار و ۳۴۳ نفر حامی فرزندان طرح محسنین و ۱۰۵ نفر حامی ایتام و محسنین هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.