1396-10-07 08:48
2899
0
48397
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان به مناسبت 9دی؛

یوم الله 9دی روزی ماندگار در تاریخ زرین انقلاب اسلامی می‌باشد/ 9دی؛ تصویر تمام رخ پیوند ولایت و مردم مقابل چشم جهانیان بود

شورای هماهنگی تشکلهای دانش آموزی استان گلستان به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه مردمی 9 دی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گلستان ما، نهم دی ماه روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت، امام عظیم‌الشأن و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بود که به تمام فتنه‌گران و دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان‌های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد.

به یقین 9 دی یکی از الطاف خفیه الهی به ملت حق‌مدار و ولایت‌دوست ایران است که التزام عملی به اسلام و فرامین ولی امر مسلمین دارند و با انسجام ملی، مردم‌سالاری دینی را با هدایت پیر و مرادشان در کشور حاکم کرده‌اند و در گسترش عدالت با تاسی به مقتدایشان حضور آگاهانه دارند، و به دور از جنجال‌های سیاسی، بالندگی انقلاب را خواستارند و در مقابله با هر گونه تعرضی، مردانه در صحنه حضور دارند و هرگونه تهدید را با صلابت و مقاومت پاسخ دندان‌شکن می‌دهند، همچنان که در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر هیچ‌گونه خللی در عظم و اراده‌ آهنین‌شان به وجود نیامد و تمامی دنیای استکبار در برابر ملت منسجم و ایمانی ایران، شکست مفتضحانه خورد و فهمیدند که ایرانی با ایمال و پایبند به ارزش‌های اسلامی تا پای جان از سرزمینش دفاع خواهد کرد.

9 دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلالو نورانیت حضور بی‌دریغ و عظمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه‌گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران‌سنگ بنیانگذار جمهوری اسلامی هستند.

به راستی این روز تاریخی، روز بیعتی عاشقانه با ولی زمان و روز پیروزی در آزمون بصیرت، برای ملت سرافراز و جوانان ایران اسلامی بود و بدون شک یوم الله 9 دی روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی می‌باشد. چراکه تاریخ محل عبرت آموزی بوده و از این رو دشمنان نظام و اسلام، باید نیک بدانند که ملت ایران همواره جان برکف، آمادگی حمایت و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را دارا بوده و هستند و پیامدهای این روز، این مهم را به اثبات رسانید که این مردم سرآمد وحدت در شکست دادن اعمال شیطانی دشمنان ملت هستند.

ما اعضای شورای هماهنگی تشکلهای دانش آموزی استان گلستان با تأسی از فرامین مقام عظمای ولایت و با پیش ‌روی قرار دادن منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، اینک در سالروز این حماسه جاوید عاشورایی، بر حفظ و پاسداشت مستمر ارزش‌های نظام مقدس کشورمان تأکید می‌کنیم و شاخص ایمان، بصیرت‌افزایی و تکلیف‌گرایی را به عنوان شاخص‌های اصلی، فرارویمان قرار می‌دهیم و فریاد می‌زنیم که 9 دی پیوند عمیق بین مردم و ولایت را، نه فقط برای خاموش کردن فتنه‌ای به یاد می‌آوریم، بلکه به عنوان تصویر تمام رخ پیوند بین ولایت و مردم، به جهانیان، تمام قد بر دست خواهیم گرفت.

هم اینک ما دانش آموزان بار دیگر در سالروز حماسه پرشکوه نهم دی بیعت مجدد و ناگسستنی خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان والامقام و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام و با آن امام و قافله سالار نهضت، عهد می‌بندیم تاهمه عزم و اراده متکی به ایمان و توکل و بصیرت و تدبیرمان را بکار بندیم و در سایه یک اتحاد و همدلی جهانی، در ظل عنایات حضرت حق سبحانه وتعالی و توجهات حضرت مهدی(عج)، بساط ظلم و کفر و استکبار جهانی رابرچینیم.

طبق فرمایش مولایمان، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) که فرمودند: جوان ایرانی باید خود را آماده کند،خودرامجهزکند. درراه پیشرفت، به خدای متعال توکل کند، ازخدا استمدادکند، با بصیرت پیش برود. دراین صورت ساز  و برگ متناسب را برای مواجهه‌ی با شیوه غلطی که در دنیا حاکم ورایج است، پیداخواهد کرد و انشاءا... به همه آرمانها وآرزوهائی که این انقلاب و اسلام ترسیم کرده است، خواهدرسید. لذا ما خود و همه آحاد دانش‌آموزان را به خودباوری در احساس وظیفه دینی درلحظه لحظه انقلاب وانجام اعمال صالح دینی فرا می‌خوانیم و برتداوم آن تأکید می‌نماییم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.