1397-07-30 06:13
460
0
58057
توسط بازرسان سازمان صمت گلستان؛

جریمه 79 میلیونی یک بانک خصوصی در مرکز استان

در پی گزارش واصله به ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان مبنی بر تخلف یکی از بانکهای خصوصی در شهرستان گرگان، بررسی موارد مطروحه در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما ، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان در این خصوص افزود: پس از بررسی های بعمل آمده و احراز تخلف گرانفروشی در محاسبه سود اقساط تسهیلات و همچنین ایجاد خسارت وارده در نحوه محاسبه جریمه تاخیر وام بانکی، پرونده تخلف این واحد به ارزش ریالی 79 میلیون و594 هزار 991ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

علی اصغراصغری همچنین با اشاره به اهمیت عملکرد بانکها و شیوه های نوین بانکداری در جامعه، ایجاد حس اعتماد در میان دارندگان حساب را از وظایف اصلی بانکداری دانست و از تمامی مدیران بانکها در استان خواست تا با رعایت دقیق قوانین نظام بانکی و محاسبات دقیق سود و زیان حساب مشترکان خود از ایجاد هرگونه بی اعتمادی و نارضایتی در شهروندان جلوگیری نمایند.

این مقام مسئول در ادامه بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان را حامیان اصلی حقوق مصرف کنندگان دانست و افزود در صورت مشاهده هر گونهتخلف مطابق قانون با واحد متخلف و فرد خاطی برخورد خواهد شد.

وی همچنین از تمامی شهروندان محترم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در این خصوص مورد را سریعا از طریق سامانه 124 به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.