1397-07-28 13:40
882
1
57981
پایان دوئل فرمانداری و شهرداری ؛

شورای حل اختلاف استانداری گلستان رای به نفع شورای شهر گرگان داد / تقاطع افسران باید اجرا شود

 شورای حل اختلاف استانداری گلستان با ۵ رای احداث تقاطع غیرهمسطح افسران را تصویب و برای اجرا به فرمانداری گرگان ارسال کرد .

 به گزارش گلستان ما ؛ این لایحه که بزگترین پروژه عمرانی شهر گرگان به شمار می رود ، یک ماه پیش در شورای اسلامی شهر گرگان مصوب شده بود اما در کمیته انطباق فرمانداری گرگان به دلایل نامعلوم و غیرموجهی رد شد .

 با توجه به اینکه شورای شهر گرگان دلیل فرمانداری گرگان را برای رد این مصوبه کافی ندانست به شورای حل اختلاف استانداری گلستان شکایت برد و این شورای ۵ نفره نیز به اتفاق اکثریت آراء بر اجرای این مصوبه رای داد .

 اما متاسفانه با توجه به اینکه این شورا بالاترین مرجع برای تصمیم گیری در این قضیه است اما فرمانداری گرگان از ارسال جواب نامه استانداری به شهرداری و شورای شهر جهت اجرای پروژه خودداری می کند .

کارشناسان بر این باورند که فرماندار به دلیل فشارهای وارده از سوی مشاورین خود که عضو کانال گرگاندوستان نیز هستند ، سعی در به انحراف کشیدن این پروژه دارند اما شورای ترافیک استان و وزارت کشور و تمامی نهادهای کارشناس در این زمینه متفق القولند که این پروژه اجرایی شود .

نکته دیگر اینکه برخی ها معتقدند فرماندار تمایلی ندارد مناطق پایین شهر گرگان نظیر افسران به پیشرفت و شکوفایی برسد چه اینکه با احداث این تقاطع قیمت اراضی و خانه های این قسمت افزایش یافته و می تواند باعث رونق این نقطه محروم شهر گرگان شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

شورا نه هیات !

0
0
پاسخ
1397-07-29 09:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.