1396-10-30 18:55
758
1
49358
حقی که از معلولان ضایع می شود؛

دفتر شورای شهر علی آبادکتول بر بلندای برج بدون دسترسی + تصویر

دفتر شورای اسلامی شهر علی آباد کتول در طبقه پنجم یکی از ساختمان های بلند این شهر واقع شده، جایی که شهروندان ناتوان و معلول برای ورود به آنجا با سختی مواجه هستند و این در حالی است که دسترسی آسان به نمایندگان حداقل انتظار مردم از آنهاست.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ شهروندان هر 4 سال یکبار پای صندوق های رای می روند تا وکلای خود را برای رتق و فتق امور بر کرسی شورای شهر بنشانند. شهروندانی که شامل همه ی افراد پیر و جوان و معلول می شوند و حق یکسانی برای دسترسی به نمایندگان دارند.

اما اگر چه حق دسترسی آسان به نمایندگان در این پارلمان محلی حداقل حقوق هر شهروندی هست، دفتر شورای اسلامی شهر علی آباد کتول در طبقه پنجم ساختمان سرمایه واقع در مرکز این شهر قرار گرفته که برای ورود به آن هیچ رمپی ایجاد نشده است و معلولان برای ورود به آنجا با سختی مواجه هستند.

دفتر شورای اسلامی یکی از پررفت و آمدترین مکان های هر شهر است، زیرا در ماه مسائل زیادی برای شهروندان پیش می آید که حداقل یکبار پای آن ها را به این مکان می کشاند و از این روز نیاز است این مکان قابلیت ورود و پذیرش شهروندان اعم از معلولین را داشته باشد.

معلولین زیادی در علی آباد کتول تا کنون به محل استقرار دفتر شورای اسلامی این شهر اعتراض کرده و خواستار آن شده اند که یا محل این دفتر تغییر کند و یا حداقل رمپی برای ورود آن ها، کنار پله های ساختمان ورودی این دفتر که فضای خالی برای این کار هم وجود دارد، تعبیه شود تا بتوانند هنگام مشکلات و گرفتاری‌هایشان به آسانی با موکلان خود ارتباط بگیرند.

sarmayee1

sarmayee1

sarmayee1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.