1396-10-30 05:04
520
0
49330
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

تأمین معیشت و امنیت شغلی در حوزه کارگری اولویت کمیسیون کارگری استان گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تأمین معیشت و امنیت شغلی در حوزه کارگری، رونق تولید و جذب سرمایه در حوزه تولید و کارفرمایی و تأمین امنیت حوزه کارگران و کارفرمایان را به عنوان سه اولویت اصلی کمیسیون کارگری است.

به گزارش گلستان ما ؛ "علی اصغر طهماسبی" در جلسه کمیسیون کارگری شورای تأمین استان اظهار کرد: مشکلات کارگری، کارفرمایان و واحدهای تولیدی یکی از مهمترین دغدغه های اصلی در حوزه معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی است.

وی گفت: بازدید از واحدهای تولیدی مشکل دار با حضور نمایندگان دستگاههای عضو کمیسیون کارگری و برگزاری جلساتی به منظور حل مشکلات این واحدها در دستور کار دبیرخانه کمیسیون کارگری استان است.

طهماسبی در ادامه تأمین معیشت و امنیت شغلی در حوزه کارگری، رونق تولید و جذب سرمایه در حوزه تولید و کارفرمایی و تأمین امنیت حوزه کارگران و کارفرمایان را به عنوان سه اولویت اصلی کمیسیون کارگری استان بیان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه درگذشته بدون کار کارشناسی وام هایی به برخی واحدهای تولیدی پرداخت شده که در حال حاضر قادر به بازپرداخت آن نیستند، خاطرنشان کرد: در خصوص این واحدهای مشکل دار باید ارزیابی دقیق و اسیب شناسی صورت بگیرد که به چه دلیلی دچار مشکلات عدیده شده اند.

 

رئیس کمیسیون کارگری استان در پایان ضمن محکوم نمودن هرگونه تجمع غیر قانونی و تحرکات ساختارشکنانه گفت: باید از فضای تولید، کار و کارگری مراقبت و صیانت شود تا مبادا در دام بدخواهان و معاندان گرفتار شوند ضمن اینکه از تجمعات قانونی و دارای مجوز حمایت و صیانت می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.