1396-10-23 10:13
993
1
49063
در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال گلستان عنوان شد؛

انتقاد معاون سیاسی استاندار به مدیران درباره کم‌کاری در تامین تجهیزات اداری/ دستگیری 215 متهم در اغتشاشات خیر در گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ادارات خودشان متولی و مسئول پیگیری مسائل دستگاه خود هستند و نداشتن خودرو، فرسوده بودن ابنیه ادارات و دستگاه‌ها و دیگر مسائل مشابه را مدیران دستگاه‌ها باید موضوع را از سازمان بالاتر خود پیگیری کنند و خودشان مسائل را برطرف کنند و استانداری به آنها کمک خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، علی‌اصغر طهماسبی صبح امروز در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی استان گلستان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: یک هفته التهاب را در کشور شاهد بودیم که نقشه شوم استکبار جهانی و برخی از کشورهای مرتجع منطقه، منافقان، سلطنت‌طلب‌ها نیز بر این موج سوار شدند تا ایران اسلامی را به چالش بکشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم با بصیرت استان گلستان و ایران اسلامی و ارد صحنه شده و اقدام به موقع و قاطعی را داشتند که در این عرصه جا دارد از نیرو انتظامی و نیروهای امنیتی تشکر ویژه داشته باشم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه که 40 سال است در فضای جهانی بر علیهجمهوری اسلامی خبرپراکنی می‌کنند سعی کردند بر هیزم این آتش بیافزایند که موفق نبودند.

طهماسبی گفت: در استان گلستان و شهرستان گرگان که این ناآرامی‌ها تنها سه روز وجود داشت 215 نفر دستگیر شدند که در حال حاضر پنج نفر در زندان هستند که امیدوارم تکلیف این افراد نیز هرچه زودتر مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: وظیفه همه دستگاه‌ها است که با همکاری ثبت احوال به امورات و مشکلات بپردازند و یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند از همه امور سربلند بیرون بیاید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد: شناسنامه هویت ملی ما است و نباید بر آن کوچکترین خدشه‌ای وارد شود و همه وظیفه داریم در این راستا به مردم آگاهی دهیم.

طهماسبی گفت: ساماندهی ثبت وقایع حیاتی حتی برای مهاجران باید به موقع و کامل انجام شود و ثبت احوال به لحاظ قانونی توانمندی‌هایی دارد که می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

وی اضافه کرد: استقرار نظام جامع شناسایی و تولید و انتشار آمار از وظایف ثبت احوال است که همه ما باید برای موفق بودن ثبت احوال در این دو وظیفه مهم تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در واکنش به گلایه مدیرکل ثبت احوال استان درباره نداشتن خودرو و فرسوده بودن بنای ساختمان‌های این اداره در استان، تصریح کرد: ادارات خودشان متولی و مسئول پیگیری مسائل دستگاه خود هستند و اگر قرار باشد استانداری همه امور ادارات را پیگیری کند که 10 دولت هم در استان مستقر شود نمی‌تواند از عهده کارها بر بیاید.

طهماسبی گفت: نداشتن خودرو، فرسوده بودن ابنیه ادارات و دستگاه‌ها و دیگر مسائل مشابه را مدیران دستگاه‌ها باید موضوع را از سازمان بالاتر خود پیگیری کنند و خودشان مسائل را برطرف کنند و استانداری به آنها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سلطان

احسنت به آقای طهماسبییکی باید از این آقایون بپرسه توی اون اداره ثبت احوال چه خبره اونجا کی رییسه کی تصمیم‌میگیره نقش مدیرکل کجاست چرا معاون ...ش همه کاره است چرا مدیرکل ثبت احوال فقط بله چشم گوی مدیر قبلی و معاونش شده واقعه چه خبره واقعا آقای مدیر حبر از نحوه انتخاب رییس نمونه و کارشناس نمونه داشته قطعا نه

0
0
پاسخ
1396-10-23 14:20

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.