1396-09-26 04:43
1126
0
47905
سید مناف هاشمی :

نظارت کارشناسان ادارات بازرسی و اطلاعات در حوزه تسهیلات اشتغالزایی و موانع تولید مستمر شود

استاندار گلستان از کارشناسان ادارات کل بازرسی و اطلاعات در حوزه نظارت بر تسهیلات اشتغالزایی و موانع تولید قدردانی کرد و خواستار استمرار این نظارت ها شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان ؛ استاندار گلستان با بیان اینکه توسعه این استان نیازمند عزم و اراده همگانی است، اظهار کرد: مردم همواره ثابت کرده اند که در همه زمینه ها همکاری و مشارکت لازم را داشته اند و ما باید بتوانیم از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری و توسعه استفاده کنیم.

 سید مناف هاشمی عصر امروز شنبه 25 آذر در شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، خاطرنشان کرد: استان گلستان ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های اقتصادی برای سرمایه گذاری دارد که باید به نحو مطلوب معرفی شود.

وی از پارک ملی گلستان با قدمت 60 ساله، جزیره آشوراده و ... به عنوان ظرفیت های مهم استان برای توسعه نام برد و افزود: باید زمینه را برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم کنیم.

وی گفت: از زمان حضور در این استان به عنوان استاندار تا به امروز با حدود 50 سرمایه گذار بخش خصوصی گفتگو و برای شناسایی مشکلات، از تمامی شهرک ها و واحدهای صنعتی استان بازدید کرده ام.

استاندار گلستان در این جلسه از کارشناسان ادارات کل بازرسی و اطلاعات در حوزه نظارت بر تسهیلات اشتغالزایی و موانع تولید قدردانی کرد و خواستار استمرار این نظارت ها شد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وحدت و امنیت موجود در استان تصریح کرد: استان گلستان به عنوان استان امن محسوب می شود که این مهم رامدیون تلاشهای سربازان گمنام امام زمان عج دراداره کل اطلاعات هستیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.